خبرگزاری کار ایران

مهندس حمزه‌ای خبر داد:

نزدیک به دو سوم درآمد بودجه فیرمکو در شش ماهه نخست سال محقق شد/ سود عملیاتی 48 درصد رشد داشت/ افزایش 38 درصدی سود ناخالص

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۲۱

محمدامین حمزه‌ای، سرپرست شرکت فیرمکو پارس (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: بودجه شرکت برای سال 1400 از نظر درآمدی 430 میلیارد تومان پیش بینی شده است. در شش ماهه نخست سال توانستیم 294 میلیارد تومان از درآمد بودجه را محقق کنیم که در واقع حدود دو سوم درآمد بودجه شرکت فیرمکو در شش ماهه نخست سال محقق شد.

به گزارش ایلنا، مهندس محمدامین حمزه‌ای، سرپرست شرکت فیرمکو پارس در خصوص عملکرد مالی شرکت فیرمکو گفت: ما در شش ماهه ابتدای سال به سود خالص 15 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیدیم و این گویای عملکرد مناسب شرکت است. همچنین سود عملیاتی شرکت در شش ماهه نخست سال، یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود. مقایسه این عملکرد در بخش سود با شش ماهه نخست سال 1399 نشان دهنده رشد 48 درصدی است. این رشد علی‌رغم رکود اقتصادی و مشکلاتی که برای شرکت‌های پیمانکاری وجود دارد، حاصل شده است.

وی افزود: بودجه شرکت برای سال 1400 از نظر درآمدی 430 میلیارد تومان پیش بینی شده است. در شش ماهه نخست سال توانستیم 294 میلیارد تومان از درآمد بودجه را محقق کنیم که در واقع حدود دو سوم درآمد بودجه شرکت فیرمکو در شش ماهه نخست سال محقق شد.

مهندس حمزه‌ای گفت: سود ناخالص فیرمکو در شش ماهه نخست سال 5 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که نسبت به شش ماهه اول سال قبل 38 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در راستای ورود فیرمکو به بورس گام بلندی برای افزایش سرمایه برداشته‌ایم و در این خصوص مجوزهای لازم از سازمان بورس را نیز اخذ کرده ایم. در ضمن اساسنامه ما نیز بر اساس نظامنامه بورس اصلاح و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز