خبرگزاری کار ایران

استوانه‌های ایمنی در نقاط مختلف و حساس شهر گلستان نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۵

اسماعیل نعمت زاده شهردار گلستان از نصب استوانه‌های ایمنی در نقاط مختلف و حساس شهر برای کاهش تصادفات خبر داد.

اسماعیل نعمت‌زاده شهردار گلستان از نصب استوانه‌های ایمنی در نقاط مختلف و حساس شهر برای کاهش تصادفات خبر داد

به گزارش ایلنا؛ نعمت‌زاده در بازدید از پروژه‌های عمران شهری گلستان اظهار داشت: شهرداری گلستان با اجرای برنامه‌‌های مختلف تلاش می‌‌کند ترافیک نقاط پرتردد شهر را ساماندهی کند و در بخش‌هایی از شهر نیز اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: جاده ترانزیتی ساوه پرتردد‌ترین معبر شهر گلستان است و تلاش ما کاهش ترافیک در این جاده است.

نعمت‌زاده تصریح کرد: هدف از نصب این استوانه‌ها ایمن سازی معابر و افزایش دید رانندگان در سطح شهر است که امیدواریم مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون اکثر نقاط حادثه‌خیز شهر شناسایی و به وسیله این استوانه‌ها ایمن سازی شده است افزود: در حال حاضر با نصب استوانه‌های جدا کننده، اکثر تقاطع حساس و پرترافیک شهر گلستان جداسازی شده که این مهم تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش تصادفات دارد.

شهردار گلستان نظم دهی و روان سازی ترافیک در تقاطع‌ها، سامان دهی و زیباسازی شهر به ویژه در شب را، از دیگر مزایای این جداکننده‌ها عنوان کرد.

نعمت‌زاده دوربرگردان شهرک الهیه، سرهفت تیر، روبروی شهرداری ایستگاه تاکسی سبزدشت و قلعه میر را از مناطقی دانست که هم اکنون این استوانه‌ها نصب شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز