خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با احمد بیگدلی؛

مهر شهرستانی که به پیشانی‌ات می‌خورد؛ مشکلات آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۱۲

وقتی در شهرستان زندگی می‌کنی و مثل عقاب بالای سر ناشر نیستی و مهر شهرستانیِ چلمن روی پیشانی‌ات خورده، این مشکلات برایت پیش می‌اید

احمد بیگدلی از اتمام بخش اول رمانش خبر داد.

بیگدلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: من بخش اول رمان " ضریح " را به اتمام رساندم و به زودی شروع به نگارش بخش دوم آن می‌کنم.

وی درباره رمانش جدیدش تصریح کرد: این اثر براساس داستان عاشقانه بسیار قدیمی است که در روستای اجدادی پدران من اتفاق می‌افتد. این اولین داستان عاشقانه من است.

وی افزود: این رمان در ابتدا شش داستان بهم پیوسته بودند که من آنها را درهم ادغام کردم و یک رمان عاشقانه از آن بیرون کشیدم.

وی داستان " ضریح " را این‌گونه توصیف کرد: در این رمان مردی وارد روستایی به نام " یاسه چای " می‌شود که کارش آهنگری است. تصادفا خاطرخواه دختری می‌شود. پس از اقدام به ازدواج قرار می‌شود مشکل اساسی روستا را حل کند تا دختر را به او بدهند. مرد از روستا خارج می‌شود تا در نزدیکی کوه راه آب را باز کند. وقتی بازمی‌گردد دختر را شوهر داده‌اند.

احمد بیگدلی درباره چاپ این رمان گفت: من چندی پیش چاپ این رمان را به مناقصه گذاشتم. ولی هیچ ناشری از این امر استقبال نکرد. درمجموع غیر از یک ناشر؛ از هیچ ناشری شانس نیاورده‌ام.

وی ادامه داد: هر کدام کتاب مرا با اشکالی چاپ کردند. یکی با فونت ریز چاپ کرد، یکی با طرح بد روی جلد، یکی با غلط املایی زیاد و…

بیگدلی با اشاره به مشکلات نویسندگان شهرستانی گفت: وقتی در شهرستان زندگی می‌کنی و مثل عقاب بالای سر ناشر نیستی و مهر شهرستانیِ روی پیشانی‌ات خورده، این مشکلات برایت پیش می‌‌آید.

احمد بیگدلی متولد یزدان شهر نجف آباد است که از آثار او به می‌توان به رمان‌های " شبی بیرون از خانه " و " من ویران شده‌ام " و " آوای نهنگ " اشاره کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز