خبرگزاری کار ایران

امروز در چهلمین نشست باشگاه تئاتر تهران؛

نمایش «جن گیر» نقد و بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۲۸

نمایش «جن گیر» سال ۸۸ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران مواجه شد.

در چهلمین نشست باشگاه تئاتر تهران، فیلم تئاتر «جن گیر» شنبه یکم شهریور ساعت ۱۸ با حضور کارگردان و عوامل نمایش مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، نمایش «جن گیر» به کارگردانی کوروش نریمانی و با حضور وی در پی برنامه‌های نقد و نمایش آثار برتر دهه ۸۰ به نمایش در می‌آید.

نمایش «جن گیر» همچون دیگر آثار نریمانی از داستانی طنزآمیز برخوردار است وی پیش از این نمایش‌های «والس مرده‌شوران»، «دن کامیلو»، «شوایک» و «هتل پلازا» را اجرا کرده است.

سیامک صفری، ژاله صامتی، خسرو شهراز، فروغ قجابگلی، فرزین محدث، معصومه کاظمی، هوتن شکیبا، هومن خدادوست، بهرام افشاری در این نمایش که سال ۱۳۸۸ در سالن قشقایی تئاترشهر روی صحنه رفت به ایفای نقش پرداختند.

در این نشست کوروش نریمانی(کارگردان)، خسرو شهراز، فروغ قجابیگلو و هوتن شکیبا(بازیگران) و امین عظیمی(منتقد) حضور دارند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید سخنور مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۴۹۸۵۸۷ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز