خبرگزاری کار ایران

پوتین و نتانیاهو درباره برجام گفت‌وگو می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۵۹

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در سفر به روسیه با رئیس‌جمهوری این کشور درباره توافق هسته‌ای ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل صبح امروز –دوشنبه- برای دیدار و گفت‌وگو با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه عازم مسکو شد. قرار است طرفین در این دیدار درباره مسائل منطقه و توافق هسته‌ای ایران رایزنی کنند.

انتظار می‌رود این دیدار بر وضعیت سوریه و اولتیماتوم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به اروپا برای اصلاح توافق هسته‌ای ایران متمرکز شود.

هاآراتص در این باره نوشت: «درباره موضوع گسترش حضور ایران در سوریه و لبنان، هدف اصلی اسرائیل دریافت آزادی عمل در فضای هوایی این دو کشور است».

هیئت اسرائیلی قرار است در این سفر علت مخالفت شدید روسیه با تلاش‌های آمریکا برای اصلاح برجام را بررسی کنند و نتانیاهو با فرض اینکه روسیه با هرگونه تغییری در برجام مخالفت خواهد کرد، به دنبال آن است که ببینید روسیه تا چه اندازه در این موضوع مشارکت خواهد کرد.

« زئیو الکین» یکی از اعضای امنیتی کابینه اسرائیل که روابط نزدیکی با مقام‌های روسیه دارد، «میر‌بن شباط» مشاور امنیت ملی اسرائیل و ژنرال«هرزل هالوی» رئیس دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل نتانیاهو را در این سفر همراهی می‌کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری روسیه در تماس تلفنی اوایل ماه جاری درباره این سفر گفت‌وگو کرده بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز