خبرگزاری کار ایران

درخواست الجزایر برای تحقیق درباره تجاوزهای جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۳۲

الجزایر خواستار تحقیق بین المللی درباره تجاوزهای جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، الجزایر روز گذشته –سه‌شنبه- خواستار تحقیق درباره تجاوزهای جنسی اسرائیل» در سرزمین‌های فلسطین شد.

«عمار بن جامع»، نماینده الجزایر در سازمان ملل بر لزوم انجام تحقیقات عمیق در مورد تجاوزهای جنسی توسط نیروهای اشغالگر در سرزمین های فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: «می‌خواهم بر موضع اصولی کشورم تاکید کنم مبنی بر اینکه هیچ فردی اعم از زن و مرد با هر دین و اصلی نباید وحشت‌های تجاوز جنسی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تحمل کند».

نماینده الجزایر ابراز امیدواری کرد که «پرامیلا پتن»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در درگیری‌ها مجوز بازدید از چندین بازداشتگاه اسرائیل را که در آن ها بیش از ۳ هزار و  ۴۸۴ فلسطینی بدون محاکمه نگهداری و حقوق آنها نقض می‌شود، دریافت کند.

وی افزود: «علاوه بر این، حضور او در نوار غزه این امکان را فراهم می کند که میزان تجاوزهای جنسی علیه فلسطینی‌ها توسط نیروهای اشغالگر را مشاهده و آن را به جامعه بین‌المللی منتقل کند».

بن جامع ادامه داد: «زنان فلسطینی دهه‌هاست که از تأثیر تجاوزهای مستمر، تبعیض و خشونت‌های بی‌شمار در چندین جبهه رنج می برند. مردم فلسطین، به ویژه زنان، مورد حملات بسیاری قرار گرفته اند که اصل انسانیت و کرامت آنها را نقض می کند».

وی با ابراز تاسف گفت: «این وضعیت بحرانی یک پدیده جدید نیست، بلکه در تمام دوران اشغال فلسطین ادامه داشته و با سیاست مجازات جمعی تشدید شده است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز