خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:

اظهارات اخیر ترامپ مسیر کمک‌های مالی آمریکا به اوکراین را دشوار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۱۲

موضع رئیس‌جمهور سابق آمریکا در رابطه با مشروط کردن تأمین مالی اوکراین با دستیابی به توافقی در مورد امنیت مرزی ایالات متحده، پیروزی روسیه در اوکراین را نزدیک‌تر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، واشنگتن پست گزارش داد که موضع «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در رابطه با مشروط کردن تأمین مالی اوکراین با دستیابی به توافقی در مورد امنیت مرزی ایالات متحده، پیروزی روسیه در اوکراین را نزدیک‌تر کرد.

این روزنامه آمریکایی نوشت: «مخالفت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با این توافق، آینده کمک‌ها به اوکراین را دشوار کرد.»

واشنگتن پست افزود که جمهوری‌خواهان در شرف امضای توافقنامه‌ای برای ارائه کمک به اوکراین بودند و آنها «با اکراه» موافقت کردند که آن را به تخصیص بودجه اضافی برای تضمین حفاظت از مرزهای ایالات متحده مرتبط کنند.

این گزارش ‌افزود: «اما به دلیل انتقاد ترامپ از توافق، نظر بسیاری از اعضای جمهوری خواه تغییر کرد.»

بنا به این گزارش، در نتیجه‌ مذاکره‌کننده ارشد دموکرات، سناتور «کریس مورفی»، اشاره کرد که در صورت فروپاشی توافق، روسیه در اوکراین پیروز خواهد شد و اروپا «در معرض تهدید» قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز