خبرگزاری کار ایران

یک نظرسنجی نشان داد:

بالاترین سطح نارضایتی از عملکرد بایدن در دوره ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۸۵۹

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا به بالاترین سطح در ۱۵ سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ای بی سی نیوز، نتایج نظرسنجی انجام شده توسط این شبکه نشان داد که دو سوم بزرگسالان ایالات متحده عملکرد «جو بایدن»، رئیس‌جمهور این کشور را تایید نمی‌کنند و این رقم در دوره ریاست‌جمهوری او و سایر رؤسای جمهور آمریکا در ۱۵ سال گذشته کم‌سابقه بوده است.

در این نظرسنجی که از ۴ تا ۸ ژانویه انجام شد، تنها ۳۳ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که عملکرد بایدن را تایید می‌کنند در حالی که این رقم نسبت در نظرسنجی قبلی در سپتامبر گذشته ۳۷ درصد بوده است.

بر این اساس، میزان نارضایتی از عملکرد بایدن در مقایسه با ۵۶ درصد در ماه سپتامبر به ۵۸ درصد رسیده است.

ای بی سی نیوز همچنین گزارش داد که این عدد نشان دهنده کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا از زمان «جورج دبلیو بوش»، است که در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ قدرت را در دست داشت. همچنین بایدن، که برای انتخاب مجدد در سمت ریات جمهوری نامزد می شود، نسبت به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین که نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه است، محبوبیت کمتری دارد. 

۴۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی در پاسخ به پرسشی درباره تایید یا رد روش ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور پاسخ مثبت دادند که این رقم در ماه سپتامبر ۴۸ درصد بوده است. همچنین میزان مخالفت با عملکرد ترامپ با رشد ۴ درصدی نسبتبه ماه سپتامبر به ۵۳ درصد رسیده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز