خبرگزاری کار ایران

آناتولی آنتونوف:

آمریکا نمی‌تواند به دفاع از حقوق کودکان تظاهر کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۲۲

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که مقام‌های آمریکایی نمی‌توانند به دفاع از منافع مشروع کودکان تظاهر کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که مقام‌های ایالات متحده نباید وانمود کنند که مدافع اصلی منافع مشروع کودکان هستند، بلکه آنها باید بر مشکلات کودکان خردسال در این کشور تمرکز کنند.

آنتونوف افزود: «ما از واشنگتن می‌خواهیم که تلاش برای بهره برداری از موضوعات بسیار حساس را متوقف کند، آنها باید بر مشکلات اجتماعی فراوانی که در کشورشان وجود دارد، تمرکز کنند، طبق اطلاعات موجود آنها هنوز نتوانسته‌اند سرنوشت حدود ۸۵  هزار کودک خردسال را که در نتیجه بحران مهاجرت در مرزهای جنوبی مفقود شده اند، تعیین کنند».

وی گفت: «‌بهتر است آمریکایی ها توجه خود را به وقایعی که در کشورشان رخ می‌دهد و کودکانی که از سراسر جهان به فرزندی خوانده می‌شوند، تمرکز کنند. آنها می‌توانند از گزارش وزارت خارجه روسیه در این باره کمک بگیرند». 

آنتونوف درباره اظهارات «جو ویلسون»، نماینده ایالات متحده درباره کودکان اوکراین گفت‌: «زشتی این اظهارات غیر قابل قبول و حیرت آور است. شکی نیست که کسانی چون جو ویلسون که از روسیه متنفرند، نمی‌خواهند حقیقت را بپذیرند بلکه حقایق تاریخی را تحریف می‌کنند. آنها دروغ‌های ساختگی را ترویج می‌دهند».

سفیر روسیه تاکید کرد که مسکو تمام تلاش های لازم را برای حمایت و کمک به خردسالانی که از رژیم زلنسکی آسیب دیده‌اند، انجام داده و به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز