خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان فلسطین:

جنایت‌های تروریستی اسرائیل در نوار غزه توهین به بشریت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۸۸۴

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد که جنایت‌های تروریستی اسرائیل در نوار غزه توهین به بشریت است.

به گزارش ایلنا به نقل از وفا، «ریاض منصور»، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در سه نامه مشابه به دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت (چین) و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که جنایت و تروریسم نیروهای اشغالگر اسرائیل در نوار غزه توهین به بشریت است و تحت هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست. 

منصور گفت: «اسرائیل همچنان با توسل به زور و اشغال به جنگ شدید علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد و درخواست‌های جهانی برای آتش‌بس و همچنین خواسته های مجمع عمومی و شورای امنیت برای آتش‌بس انسانی را نادیده می‌گیرد».

وی تاکید کرد: «اسرائیل به طور مستقیم سه مدرسه وابسته به سازمان کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (انروا)  را که هزاران خانواده آواره فلسطینی در آن اسکان داده شده بودند، بمباران کرد و در نتیجه آن ده ها نفر شهید و زخمی شدند».

منصور افزود:‌ «از ابتدای این جنگ تاکنون ۱۷ تأسیسات وابسته به انروا مورد حمله مستقیم قرار گرفته و ۶۷ تأسیسات نیز از حملات هوایی و بمباران اسرائیل در سراسر نوار غزه خسارت دیده‌اند که نتیجه آن شهادت ۱۷۶ آواره فلسطینی و مجروح شدند بیش از ۸۰۰ تن بوده است. 

وی گفت: «چگونه می‌توان اجازه داد تاسیسات و پناهگاه‌هایی که با پرچم سازمان ملل محافظت می‌شوند،  به طور مکرر مورد حمله قرار گیرند بی آنکه هیچ مجازاتی اعمال شود؟». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز