خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۸۳

شلیک موشک بالستیک از سوی کره شمالی، بازداشت یک نفر در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در پاریس و تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب‌الله لبنان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد آزادی پنج زندانی ایرانی را که به اتهام غیرقانونی دور زدن تحریم‌های آمریکا بازداشت هستند را تائید کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز -سه‌شنبه- از صدور معافیت‌های تحریمی برای انتقال دارایی‌های ایران از کره جنوبی به قطر خبر داد.

- وزارت خزانه داری آمریکا ‌برخی مقام‌های حزب‌الله که ادعا می‌شود در تأمین مالی این جنبش نقش دارند را هدف تحریم قرار داد.

- یک منبع آگاه اعلام کرد که مقام‌های فرانسه مردی را در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در پاریس دستگیر کرده‌اند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش این اختیار را دارد که چنانچه ضروری تشخیص دهد، شش میلیارد دلار پول‌ مسدود شده ایران در کره‌جنوبی که در حال انتقال به قطر است، را بار دیگر مسدود کند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که عملیات تیراندازی شامگاه سه‌شنبه در نزدیکی شهرک حواره پاسخی قهرمانانه به حماقت‌های وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه اسرا و توطئه‌های اشغالگران صهیونیست علیه مسجد مبارک الاقصی بود.

- کره‌‌شمالی بامداد امروز -چهارشنبه- یک موشک بالستیک پرتاب کرد.

- رئیس‌جمهوری این کشور و رهبر کره‌شمالی ممکن است صبح چهارشنبه به وقت محلی با یکدیگر دیدار کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز