خبرگزاری کار ایران

پوتین:‌

عملیات نظامی در اوکراین در صدر اولویت‌هایمان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۹۰

رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد که عملیات نظامی در اوکراین در صدر اولویت های این کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد که عملیات نظامی در اوکراین در راس اولویت‌های کاری او در طول روز قرار دارد.

پوتین با اطمینان کامل تاکید کرد که روسیه به همه اهداف عملیات نظامی خود دست خواهد یافت. 

رئیس جمهور روسیه امروز –یکشنبه- در نشستی مطبوعاتی در پاسخ به پرسشی درباره زمانی که در شبانه روز برای پی گیری عملیات نظامی اختصاص می‌دهد، ‌گفت که این موضوع از ابتدا تا انتهای روز کاری در رأس برنامه‌های او قرار دارد.

وی تصریح کرد که افزایش سرعت و حجم تولید تسلیحات برای تامین نیازهای عملیات نظامی نباید بر تعهدات اجتماعی در قبال شهروندان تاثیر منفی داشته باشد.

پوتین افزود: «ما همیشه به دنبال حمایت مالی هستیم تا سلاح و مهمات با سرعت، میزان و کیفیت مناسب تولید شود و در عین حال به تمام تعهدات اجتماعی خود در قبال میهن، مردم و حل مشکلات اجتماعی از جمله بخش بهداشت، ساختمان، راه و آموزش و پرورش عمل می‌کنیم». 

وی گفت:‌ «همه چیز باید هماهنگ باشد و تلاش‌های ما برای تقویت توان دفاعی کشور نباید به مهم‌ترین و اساسی ترین بخش یعنی اقتصاد آسیب وارد کند». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز