خبرگزاری کار ایران

نامزد ریاست جمهوری آمریکا:

ارتش اوکراین تا کنون ۳۵۰ هزار نیروی خود را در جنگ از دست داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۵۳

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا تعداد کشته های ارتش اوکراین در جنگ مستمر این کشور را فاش کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «رابرت کندی»، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات اعلام کرد که اوکراین حدود ۳۵۰ هزار نفر از نیروهای خود را در درگیری های جاری در خاک خود از دست داده است.

کندی گفت: «طبق برخی اطلاعات، حدود ۳۵۰ هزار اوکراینی در جنگ جاری کشته شده اند، اما این را اعلام نمی کنند».

وی با یادآوری اینکه مقام های آمریکایی درباره پاندمی کرونا و جنگ در عراق نیزدروغ پردازی می کردند، مسئولان دو کشور آمریکا و اوکراین را به مخفی کردن تعداد حقیقی کشته ها متهم کرد.

کندی گفت: «من فکر می کنم دولت و پنتاگون درباره تلفات واقعی در بین اوکراینی ها به مردم آمریکا دروغ می گویند، من فکر می کنم دولت اوکراین نیز دروغ می گوید».

وی افزود: «دولت ایالات متحده حقیقت را نه تنها درباره تعداد کشته ها بلکه درباره علل واقعی جنگ اوکراین نیز پنهان کاری می کند.»

کندی در این باره توضیح داد: «آنها به ما گفتند که این جنگ در واقع پاسخ به تهاجم غیرقانونی و وحشیانه روسیه است، اما در واقع نو محافظه کارها در کاخ سفید از ده سال پیش در تدارک این جنگ بوده اند و اکنون از صحبت درباره صلح هر تلاشی برای حل بحران پرهیز می کنند».

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز