خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

مدیران موظف به رفع مشکلات سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۰۳

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و آغاز اجرای صد‌ها طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دهه مبارک فجر، گفت: مدیران استان موظف به رفع مشکلات و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند.

به گزارش ایلنا، احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از طرح‌های عمران شهری بندر بوشهر بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای رشد و اعتلای استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و ... استفاده کرد و از همه توان موجود نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در این فصل سال از استان‌های گردشگرپذیر است، افزود: ایجاد اماکن اقامتی و هتل‌های با کیفیت و مجهز و استاندارد از نیاز‌های اساسی استان به‌ویژه شهر بوشهر است و از سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت هتل و اماکن اقامتی پشتیبانی می‌کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت همه جانبه از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر، یادآور شد: در دهه فجر امسال، بخش عظیمی از طرح‌هایی که افتتاح یا عملیات جرایی آن‌ها آغاز شد متعلق به بخش خصوصی بود و انتظار داریم این حضور پررنگ‌تر نیز شود.

محمدی‌زاده تاکید کرد: مدیران استان موظف به رفع مشکلات و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز