خبرگزاری کار ایران

معرفی پنل پیامک مدیانا

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۹۷۷

امروزه مارکتینگ و بازاریابی به عاملی مهم و تاثیرگذار در معرفی، گسترش و رونق کسب و کارها و فعالیت های مختلف تبدیل شده است و نباید نقش و تاثیر آن را نادیده گرفت.

تبلیغات و بازاریابی به طرق گوناگون انجام می شود؛ در این میان یکی از راه های کم هزینه که نتیجه و بازدهی بالایی نیز دارد، بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ است که امروزه نیز طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای جذب مشتری و افزایش فروش خود از آن استفاده می کنند. شما نیز حتما نام پنل اس ام اس یا پنل پیامکی را شنیده اید. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از بهترین شرکت های فعال در این حوزه بپردازیم. اما ابتدا می خواهیم بدانیم که پنل اس ام اس چیست و چگونه کار می کند؟

پنل پیامک چیست و چگونه کار می کند؟

سامانه ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه یا پنل اس ام اس در حقیقت یک سیستم تحت وب است که امکان ارسال پیامک انبوه (به تعداد بالا) را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این سیستم می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک متن پیام واحد را به تعداد زیادی شماره تلفن همراه مختلف ارسال کنید.

این سیستم یک نرم افزار است که نحوه کار با آن بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق ورود به حساب کاربری خود و مشخص کردن گروه مخاطبان هدف، متن پیام مورد نظرتان را برای آن ها ارسال نمایید.

برای آن که از بازاریابی پیامکی خود بیشترین بهره و بهترین نتیجه را بگیرید، باید مخاطبان خود را متناسب با نوع کسب و کار و فعالیتی که دارید تعیین کنید. با این حال روش های گوناگونی برای انتخاب مخاطبان وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم:

ارسال پیام کوتاه بر اساس محله یا منطقه: اگر قصد دارید ساکنان محله ای که کسب و کار شما در آن جا مستقر است را جذب کنید بهتر است به تلفن همراه همان افراد پیامک داده و فعالیت خود را به آن ها معرفی کنید. این کار موجب افزایش فروش شما می شود.

ارسال پیامک برای گروه خاصی از مشاغل یا اصناف: برخی فعالیت ها با دسته ای از مشاغل یا اصناف خاص ارتباط دارند. این کسب و کارها برای آن که بازیابی هدفمند و نتیجه بخشی داشته باشند بهتر است همان گروه ها را مخاطب تبلیغات خود قرار دهند.

ارسال پیامک به مشترکان یک اپراتور مشخص: از دیگر روش های تعیین مخاطب، ارسال پیامک انبوه به مشترکان دارای یک پیش شماره خاص متعلق به یکی از اپراتورهای تلفن همراه است.

معرفی پنل پیامک مدیانا

ارسال پیام بر اساس جنسیت و گروه سنی: بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی که به گروه سنی یا جنسیت خاصی مبوط می شوند، مخاطب قرار دادن همین گروه ها برای تبلیغات و بازاریابی است. به عنوان مثال اگر قصد تبلیغات برای یک سالن زیبایی مختص بانوان را دارید، ارسال پیام تبلیغاتی برای آقایان کمک چندانی به جذب مشتری نمی کند.

ارسال پیام به مخاطبان لیست شخصی شما: علاوه بر روش هایی که به آن اشاره شد، شما می توانید لیستی از شماره تلفن افرادی که می خواهید به آن ها پیام دهید را گردآوری کرده و آن ها مخاطب پیام خود قرار دهید. به این صورت که شماره تلفن مخاطبان مورد نظر خود را وارد فایل اکسل کرده و این فایل را در حساب کاربری خود در پنل اس ام اس درج کنید. به این ترتیب پیامک مورد نظر شما برای همین افراد ارسال خواهد شد.

سامانه پیامکی مدیانا

یکی از شرکت های ارائه دهنده پنل پیامک، سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس است. این شرکت بیشترین خدمات و امکانات در حوزه پنل پیامک و پیامک انبوه را ارائه کرده و از تخصصی ترین پنل های اس ام اس به شمار می رود. از مزایای سامانه پیام کوتاه مدیانا برخورداری از بانک جامع اطلاعات و شماره تلفن های افراد و مشاغل گوناگون است. فرآیند ثبت نام و فعال سازی پنل پیامک مدیانا بسیار و سریع و آسان بوده و این شرکت پس از هر مپین تبلیغاتی گزارش دقیقی از آنالیز مخاطبان ارائه می دهد که می تواند برای برنامه ریزی ادامه مسیر تبلیغاتی شما بسیار سودمند باشد. قیمت پنل پیامک مدیانا مناسب و مقرون به صرفه بوده و همین مسئله نیز دلیل دیگری برای خرید پنل اس ام اس از این سامانه است. آن چه مدیانا را از سایر شرکت های فعال در این زمینه متمایز می کند، ضمانت عودت وجه است و شما می توانید در صورت عدم رضایت تا 30 روز پس از فعال سازی هزینه را پس بگیرید.

فعالیت شرکت مدیانا اس ام اس تنها به فروش پنل پیامک محدود نمی شود و خدمات دیگری چون ارسال پیامک صوتی، نوبت دهی، منشی پیامک و ارائه وب سرویس تخصصی جهت ایجاد قابلیت پیامک در سایت شما را نیز ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز