خبرگزاری کار ایران

سفارش سررسید، بهترین راه تبلیغ برند شما

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۱۵

حتما با هدایای تبلیغاتی آشنا هستید، و حداقل یکبار یک هدیه تبلیغاتی دریافت نموده اید. منظور از هدیه تبلیغاتی محصولات متنوعی هستند که نام برند اهدا کننده روی آن درج شده است. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی بهترین راه درج تبلیغات موثر و کم هزینه هستند.

هدایای تبلیغاتی طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند، اما برخی از هدایای تبلیغاتی بیشتر شناخته شده هستند.

برای مثال سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، خودکار تبلیغاتی و... از معروف ترین هدایای تبلیغاتی هستند.

آیا دوران سررسید به سر رسیده است؟

بسیار معتقدند که به جهت پیشرفت تکنولوژی دیگر بسیاری از لوازم قدیمی مانند هدایای تبلیغاتی ارزش خود را از دست داده اند. اما آمار و نتایج پرسش های انجام شده برعکس این گفته ها را نشان می دهد.

هدایای تبلیغاتی 1403 خصوصا انواع سررسید ها همچنان مانند دو دهه قبل محبوب و کاربردی هستند. جالب تر اینکه سررسید 1403 برای همه افراد با مشاغل گوناگون مناسب است. چرا که سررسید ها فضای نوشتاری زیادی دارند و این مهمترین تفاوت سررسید با تقویم رومیزی است.

پس جواب این سوال خیر است، و همچنان خرید و فروش سررسید یکی از مهمترین کارها در صنایع چاپ است. چاپ سررسید و سایر هدایای تبلیغاتی یک شغل پیچیده و نیازمند تجربه طولانی است.

چرا سررسید یک راه تبلیغات موثر است؟

هر ساله بسیاری از برند ها و شرکت های کوچک و بزرگ برای تبلیغات به سراغ هدایای تبلیغاتی می روند. اما آیا می دانید چرا سررسید تبلیغاتی یک راه عالی برای برندینگ شماست؟

کافیست قیمت تبلیغات در رسانه ها (مانند رادیو، تلویزیون و...) را با تبلیغات بوسیله هدایای تبلیغاتی مقایسه کنید. هزینه و بودجه لازم برای تبلیغات با هدایای تبلیغاتی بسیار کمتر و اقتصادی تر است. اما از آنجایی که هدایای تبلیغاتی کاربردی هستند و مدام در دسترس مشتریان شما هستند، بعضا حتی تا چند سال تبلیغات شما در دست مشتریان می گردد. این یک استراتژی بی نقص برای تبلیغات برند شماست.

 

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی و سررسید 1403

بهترین هدیه کاربردی و تبلیغاتی، سررسید است. سررسید و سالنامه تنوع قابل توجهی به لحاظ سایز سررسید 1403، جلد سررسید و نوع قالب بندی صفحات دارند.

سررسیدها به لحاظ ابعاد (به ترتیب بزرگ به کوچک) به این اسامی هستند: سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید اروپایی فانتزی و سررسید جیبی. بدیهی است که در سررسید وزیری با توجه به ابعاد آن، فضای بیشتری برای نوشتار وجود دارد و کمی سنگین است. اما سررسید اروپایی که کمی کوچکتر و خوش دست تر است برای حمل و همراهی روزانه بسیار مناسب است.

انواع سررسید به لحاظ جنس جلد سررسید نیز به مدل های سررسید چرم، سررسید سلفونی، سررسید گالینگور و... دسته بندی می شوند. احتمالا برای شما هم سررسید چرمی بیشتر شناخته شده است و احتمالا یکی از آن را در منزل خود دارید.

سررسید چرمی خود به دو نوع چرم طبیعی (سررسید ترمو) و سررسید چرم مصنوعی تقسیم می شود. در ادامه بیشتر به سررسید سلفونی و سررسید اختصاصی می پردازیم.

سفارش سررسید، بهترین راه تبلیغ برند شما

معرفی سررسید اختصاصی و ویژگی های آن

سررسید اختصاصی در واقع همان قالب بندی سررسید عمومی را دارد، با این تفاوت که در بخش های مختلف سررسید اختصاصی، تبلیغات برند سفارش دهنده درج می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های بارز سررسید اختصاصی امکان افزودن لت گلاسه به سررسید تبلیغاتی است. لت ها صفحاتی از جنس گلاسه 250 گرم هستند که معرفی خدمات و محصولات شما در آن صفحات چاپ می شود. ضمنا صفحات لت تبلیغاتی عموما در ابتدا یا انتهای سررسید اختصاصی قرار می گیرند.

ترام نیز یکی دیگر از امکانات سررسید اختصاصی است. به کمک چاپ ترام می توانید لوگوی برند خود را (با رنگبندی مختلف) بصورت تکرار شونده در صفحات سررسید اختصاصی داشته باشید. البته چاپ روی جلد نیز امکان پذیر است که با توجه به نوع جلد می توانید از چاپ داغکوب، طلاکوب، حک پلاک لیزری و چاپ سیلک استفاده کنید. برای سفارش سررسید اختصاصی 1403 با بالاترین کیفیت و قیمت سررسید ارزان با ما تماس در نشر پیک فدک تماس بگیرید.

سفارش سررسید، بهترین راه تبلیغ برند شما

نشر پیک فدک، تولید کننده سررسید و هدایای تبلیغاتی

نشر و سالنامه پیک فدک با بیش از 2دهه فعالیت در حوزه هدایای تبلیغاتی، توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. چرا که تولید و چاپ سررسید باکیفیت و هدایای تبلیغاتی از اهداف و اولویت های مهم این مجموعه است. سالنامه پیک فدک با دارای بودن بیش از 200 پرسنل مجرب و متخصص، انواع دستگاه های چاپ اتومات و پیشرفته، توانسته هر ساله بیش از پیش ظرفیت چاپ سررسید 1403 خود را بالا ببرد.

مهمترین محصولات سالنامه پیک فدک عبارتند از: سررسید 1403، تقویم رومیزی، تقویم دیواری، ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی، کیف پول چرم تبلیغاتی، انواع دفتر مدرسه، جا کارتی و... شما بیننده عزیز می توانید با صرف بودجه ای معقول یک هدیه تبلیغاتی پربازده و ماندگار سفارش دهید. قیمت سررسید 1403 و سفارش آن بسیار بهتر و اقتصادی تر از انجام تبلیغات گرانبهای رسانه ای است.

با توجه به بودجه، نوع کاربرد و سلیقه خود می توانید یکی از هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی اداری را نیز انتخاب کنید. برای ثبت سفارش خرید سررسید و تقویم رومیزی1403 می توانید با واحد فروش سالنامه پیک فدک تماس حاصل کنید.

ثبت سفارش سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی

اگر پس از مشاهده کاتالوگ 1403 نشر پیک فدک قصد سفارش و خرید سررسید و تقویم رومیزی را داشتید، با شماره 02538803030 تماس حاصل فرمایید. همکاران متخصص و مجرب ما طبق خواسته، نیاز  و بودجه شما بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنند.

برای مثال برای سفارش سررسید اختصاصی در تیراژ بالا و قیمت مناسب، با داخلی 107 الی 109 تماس بگیرید. ناگفته نماند که در صورت همکار بودن شما تخفیفات همکاری بیشتری برای خرید هدایای تبلیغاتی برای شما لحاظ خواهد شد.

پس در نتیجه تمام گفته ها هدایای تبلیغاتی (انواع سررسید 1403 و تقویم رومیزی) از بهترین راه های انجام تبلیغاتی موثر و اقتصادی هستند. برای خرید سررسید و هدایای تبلیغاتی خود، نشر پیک فدک همواره آماده خدمت رسانی به شماست.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز