خبرگزاری کار ایران

جوایز ایران تایپیست به تایپیست، مترجم و محقق ها؛ اول تا سوم شوید و شگفتانه بگیرید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۹۱

جوایز ایران تایپیست به فریلنسرها اعجاب انگیز است. اگر از سوی کاربران ستاره باران شوید، جایزه باران شدنتان در این مجموعه ردخور ندارد!

جوایز ایران تایپیست به تایپیست، مترجم و محقق ها؛ اول تا سوم شوید و شگفتانه بگیرید!

 

خبر آمد، خبری در راه است...

یک خبرِ داغِ داغِ داغ؛ مواظب باشید گوشتان نسوزد؛ اهدای جوایز ایران تایپیست به فریلنسرها آغاز شد. جوایزی باور نکردنی که شیفته شان خواهید شد. آب دستتان است، زمین بگذارید و این مطلب را تا انتها بخوانید. شک نداریم در پایان دلتان غنج می رود که ایران تایپیستی شوید و طعم شیرین دریافت این جوایز باورنکردنی را تجربه کنید!

جوایز ایران تایپیست به فریلنسرهای برتر به حدی جذاب و باورنکردنی اند که همه مشتاقند به خیل عظیم فریلنسرهای این شرکت ملحق شوند. شما کدام شرکت فعال در زمینه تایپ، تحقیق و ترجمه را سراغ دارید که هر ماه با اعطای جوایزی ارزشمند از برترین فریلنسرهای خود قدردانی نماید؟!

 

اهدای جوایز ایران تایپیست به فریلنسرها

اگر مُخ تایپ، تحقیق و ترجمه هستید و دوست دارید در شرکتی مشغول به فعالیت شوید که علاوه بر اعطای دستمزدهای اعجاب انگیز، به پاس قدردانی از تلاش های بی دریغتان جایزه بارانتان کند، ایران تایپیست بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. فستیوال جایزه باران این شرکت همه چیز تمام، تمامی ندارد. اگر این ماه بخت یارتان نبود و ستاره کم آوردید، ماه بعد ستاره های بیشتری بگیرید و جوایز ارزشمند این موسسه را از آنِ خودتان کنید. حتما می پرسید هدف ایران تایپیست از این همه دست و دلبازی چیست؟!

خودتان را جای ایران تایپیست بگذارید. کلی تایپیست با انگیزه، کلی مترجم کاربلد و کلی محقق حرفه ای داشته باشید، ذوق زده نمی شوید؟! به اعطای حقوق بسنده می کنید و جایزه بارانشان نمی کنید؟!

معلوم است که نه. معلوم است که صبح تا شب و شب تا صبح برای قدردانی از زحمات ارزنده شان تدارک می بینید و از جان و دل مایه می گذارید تا بمب انگیزه و انرژی شوند. ایران تایپیست هم اینگونه است. از جان و جیب مایه می گذارد تا زحمات فریلنسرهایش را ارج نهاده و وجود ارزشمندشان را گرامی بدارد!

 

ستاره باران شوید، جایزه باران خواهید شد!

شک نداریم که با شنیدن خبر داغ جوایز ایران تایپیست به فریلنسرها، عاشق ایران تایپیست شده اید و برای فعالیت در این شرکت بی رقیب و دستیابی به جوایز ارزشمند ماهیانه اش بال بال می زنید! شاید چنین بیندیشید که اول تا سوم شدن در ایران تایپیست کمی تخصص و اندکی شانس می طلبد که شما دارید. اما حقیقت چیزی جز این است. برای این که بتوانید به جمع فریلنسرهای برتر این موسسه بپیوندید، می بایست رضایت کاربران را جلب نموده و از آن ها ستاره بگیرید! هرچه تعداد ستاره هایی که در طول ماه می اندوزید، بیشتر باشد؛ شانستان برای کسب جایزه افزایش خواهد یافت!

فرقی نمی کند در بخش تایپ خوش درخشیده اید، در بخش ترجمه گل کاشته اید و یا عنوان اول تا سوم بخش تحقیق را از آنِ خودتان نموده اید. در هر صورت از سوی ایران تایپیست جایزه باران خواهید شد! باز هم از خوبی های ایران تایپیست برایتان بگوییم یا همین قدر برای شیفتگی کفایت می کند؟!

جوایز ایران تایپیست به تایپیست، مترجم و محقق ها؛ اول تا سوم شوید و شگفتانه بگیرید!

برترین محققین اردیبهشت ایران تایپیست

برترین فریلنسرهای بخش تحقیق ایران تایپیست را بشناسید!

یکی از برترین خدماتی که ایران تایپیست با ارائه آن گره از کار بسیاری از کاربران گشوده، خدمات صفحه آرایی، طراحی گرافیکی، تهیه پاورپوینت و... است. اگر می خواهید از خدمات بی نظیر و باکیفیت ایران تایپیست بهره مند شوید، موضوع را با  کارشناسان بخش تحقیق این مجموعه در میان بگذارید.

مایلید با برترین های بخش تحقیق موسسه ایران تایپیست آشنا شوید؟!

  • نفر اول بخش تحقیق: جناب آقای جاوید تیموری

رتبه نخست برترین فریلنسر بخش تحقیق موسسه ایران تایپیست به جناب آقای جاوید تیموری تعلق می گیرد. ایشان که به طور تخصصی در بخش گرافیک و صفحه آرایی مشغول به فعالیت می باشد، موفق به جلب رضایت کاربران و دریافت ستاره و امتیاز از آنان شده و توانسته است جایزه ماهیانه نفر اول را از آنِ خود نماید.

  • نفر دوم بخش تحقیق: سرکار خانم معصومه بهمنی کیا

جایزه نفر دوم بخش تحقیق موسسه ایران تایپیست می رسد به سرکار خانم معصومه بهمنی کیا! ایشان که یکی از فعال ترین محققان این موسسه محسوب می شود، با تلاش و کوشش فراوان موفق شده لبخند رضایت را کُنج لب کاربران نشانده و کلی ستاره و امتیاز از آنان دریافت کند. امتیازاتی که جای پای او را در رتبه دوم محکم کرده اند!

  • نفر سوم بخش تحقیق: سرکار خانم محبوبه توکلی

سرکار خانم محبوبه توکلی یکی از خوش نام و نشان ترین محققان ایران تایپیست است که همه کاربران وی را با کیفیت مثال زدنی پروژه هایش می شناسند. خانم بهمنی کیا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا رضایت کاربران را جلب و موفق به کسب ستاره و امتیاز از آنان شود. این گونه است که مقام سوم بخش تحقیق در اختیار ایشان است!

آشنایی با برترین فریلنسرهای اردیبهشت ماه بخش تایپ در ایران تایپیست

ایران تایپیست مفتخر است که با بهره مندی از تایپیست هایی سریع و با دقت، پروژه تایپ را در کمترین زمان و با ایده آل ترین هزینه ممکن انجام دهد. از هر انگشت تایپیست های این مجموعه یک هنر می بارد!

دوست دارید برترین های بخش تایپ موسسه ایران تایپیست را بشناسید؟!

  • نفر اول: سرکار خانم افسانه موذن نژاد    

سرکار خانم افسانه موذن نژاد یکی از حرفه ای ترین تایپیست های فعال در مجموعه ایران تایپیست است. خانم موذن نژاد با تلاش بی وقفه و کسب رضایت کاربران موفق شده رتبه نخست بخش تایپ و جوایز ماهیانه این موسسه را به خود اختصاص دهد.   

  • نفر دوم: سرکار خانم مریم منصوری  

یکی از برترین تایپیست های فعال در مجموعه ایران تایپیست که به صورت دورکاری در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشد، سرکار خانم مریم منصوری است. ایشان که با تلاش شبانه روزی خود رضایت کامل کاربران را جلب نموده ، در حال حاضر در رتبه دوم رده بندی برترین تایپیست های مجموعه جاش خوش کرده است!

  • نفر سوم: سرکار خانم پروانه میرزایی

سرکار خانم پروانه میرزایی یکی از تایپیست های خوش آوازه موسسه ایران تایپیست است که کاربران را با کیفیت مثال زدنی پروژه هایش شگفت زده نموده است. ایشان در حال حاضر رتبه سوم برترین تایپیست های مجموعه را در اختیار دارد.

جوایز ایران تایپیست به تایپیست، مترجم و محقق ها؛ اول تا سوم شوید و شگفتانه بگیرید!

برترین مترجمین اردیبهشت ایران تایپیست

آشنایی با برترین فریلنسرهای اردیبهشت ماه بخش ترجمه در ایران تایپیست

فرقی نمی کند زبان مبدا متن مورد نظرتان چیست و می خواهید آن را به چه زبانی برگردانید. ایران تایپیست پر شده است از مترجم های حرفه ای و کاربلدی که ترجمه متون عمومی و تخصصی شما را مثل آب خوردن ترجمه می کنند!

مایل به آشنایی با برترین مترجمان موسسه ایران تایپیست هستید؟!

  • نفر اول: سرکار خانم شیوا یاری

سرکار خانم شیوا یاری که رتبه نخست برترین مترجمان ایران تایپیست را از آنِ خود نموده، یکی از کاربلدترین فریلنسرهای ایران تایپیست است. این را ما نمی گوییم، تعداد ستاره هایی که کاربران از سر رضایت به ایشان اعطا نموده اند، گویای همه چیز است!

  • نفر دوم: سرکار خانم فاطمه محمدزاده

سرکار خانم فاطمه محمدزاده یکی از حرفه ای ترین مترجم های فعال در موسسه ایران تایپیست می باشد. ایشان با  خلاقیت و استعداد بی نظیرش موفق شده رضایت کاربران را جلب و امتیازاتی سرنوشت ساز را از آنان دریافت نماید.

  • نفر سوم: سرکار خانم پریسا عبدی

سرکار خانم پریسا عبدی که در رتبه سوم برترین مترجم های مجموعه جاش خوش کرده، یکی از کاربلدترین مترجمانی است که به صورت دورکاری در ایران تایپیست فعالیت می کند. همه کاربران خانم عبدی را با کیفیت عالی و دقت مثال زدنی اش می شناسند!

به قول ایران تایپیستی ها؛ اهدای جوایز ایران تایپیست به فریلنسرها تمامی ندارد، این ماه نشد، ماه بعد. هر بار کلی پول نقد برای آنان که در راستای پیشرفت این موسسه از جان مایه می گذارند!

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز