خبرگزاری کار ایران

راه اندازی خط تولید نئوپان با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۰۲
چرا باید به فکر راه اندازی خط تولید نئوپان باشیم ؟

نئوپان ها برای انواع پروژه های تزیینی و همچنین در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود . می توان گفت بیشترین کاربردی که نئوپان ها دارند برای موارد زیر می باشد :

  • کارگاه های آشپزخانه
  • عایق یا زیرسازی کف و کفپوش
  • عایق کاری ساختمان
  • ساخت مبلمان و میز با روکش نئوپان

 و همچنین از نئوپان ها با چگالی یا فشردگی کمتر برای موارد زیر استفاده می شود :

  • اجزای داخلی مبلمان
  • . پشتی کمد و پایین کشو
  • عایق صدا به عنوان مثال، دیوارهای محل اجرای موسیقی
  • تزئینات اطراف درها و پنجره ها

تا به اینجا می توان نتیجه گرفت با توجه به کاربرد فراوان نئوپان ها ، راه اندازی خط تولید نئوپان می تواند یک کسب و کار بسیار سود آوری باشد .

چقدر سرمایه برای راه اندازی خط تولید نئوپان نیاز است ؟

برای شروع کسب و کار خود ،  اگر سرمایه اندکی در اختیار دارید ، می توان با راه اندازی خط تولید نئوپان کوچک آغاز کنید و به تدریج در خط تولید خود را افزایش دهید و ظرفیت تولید خود را بالا ببرید .  شما می توانید تقریبا با حداقل هزینه یک میلیارد تومان خط  تولید نئوپان خود را راه اندازی کنید  اما برای اطلاع دقیق تر از میزان سرمایه مورد نیاز می توانید از مشاوران خبره و متخصص گروه مشاوره و کارآفرینی  کمک بگیرید .

 

 راه اندازی خط تولید نئوپان با قیمت مناسب

آیا راه اندازی خط تولید نئوپان مقرون به صرفه است ؟

امروزه با توجه با صرفه جویی در مصرف منایع طبیعی و کمک به جلوگیری بی رویه از قطع درختان و نابودی مراتع ، رفتن به سمت راه اندازی کسب و کارهای این چنینی بسیار مورد توجه و حمایت قرار گرفته است . از آنجا که ضایعات چوب در کشور ما بسیار زیاد می باشد و با توجه  کاربرد فراوان نئوپان ، راه اندازی خط تولید نئوپان می تواند یه کسب و کار دو سر سود باشد هم برای شما کارآفرین عزیز و هم برای کشور عزیزمان ، که بتوانیم منابع طبیعی آن را بیشتر حفظ کنیم .

طبق آمار و پیش بینی کارشناسان سود آوری این کسب و کار بین 35 تا 50 درصد می باشد که با توجه به سرمایه اولیه راه اندازی آن ، قابل قبول می باشد .

دستگاه و و سایل مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه خط تولید نئوپان

یکسری تجهیزات اولیه و دستگاه هایی مورد نیاز است که در هنگام راه اندازی کارگاه باید خریداری شود . خرید هر دستگاه نیز باید با مشاوره و راهنمایی متخصص خبره باشد تا در هنگام راه اندازی کارگاه دچار مشکل نشوید .

دستگاه های مورد نیاز عبارتند از :

  1. دستگاه اندازه بر نئوپان
  2. مخلوط کن
  3. دستگاه پرس
  4. دستگاه اسکرین
  5. دستگاه مایر
  6. چیپر
  7. شریدر
  8. سیلوهای درشت
  9. سمپاده زنی
  10. چسب زنی

 

 راه اندازی خط تولید نئوپان با قیمت مناسب

 اولین مرحله برای راه اندازی خط تولید نئوپان چیست ؟

اولین کاری که باید انجام دهید گرفتن یک طرح توجیهی در این زمینه و مشاوره با متخصصان کار کرده در زمینه راه اندازی خط تولید نئوپان می باشد . بعد از مطالعه طرح توجیهی و مشاوره گرفتن باید به دنبال گرفتن مجوزهای لازم برای تاسیس کارگاه بروید . اگر سرمایه ی شما کم است و نیاز به افزایش سرمایه دارید می توانید از بانک ها با بردن مدارک راه اندازی و مجوز های لازم درخواست وام بدهید .

تیم های مشاوره و کارآفرینی چه کمکی می تواند به شما بکند ؟

برای را ه اندازی یک کسب و کار موفق باید با برنامه ریزی دقیق  و جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز در زمینه آن کسب و کار عمل نماییم  .  گروه مشاوره و کارآفرینی با ارائه پروژه هایی موفقی در زمینه راه اندازی خط تولید نئوپان و مشاوره های تخصصی می تواند راهنمایی های لازم را به شما بدهد.

و تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با توجه به سرمایه شما و هدف کسب و کار شما خدمات مشاوره را ارائه دهد .

 

 منبع : کارآفرینی همایونی homayoune.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز