خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی در تبریز _ تبریز امداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۲۹

با توجه به استفاده گسترده از ماشین‌های لباسشویی در تمام خانه‌ها نیاز به خدمات پس از فروش و مراکز تعمیراتی برای این دستگاه زیاد است. اما موضوع مهم مورد اعتماد بودن و مهارت فردی است که از او کمک می‌گیرید. تعمیرات غیرتخصصی گاه تنها مشکل را بزرگ‌تر کرده و حتی خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهند داشت. بهترین گزینه برای شما مراجعه به نمایندگی‌های شناخته شده در شهر خودتان خواهد بود.

البته برای تعمیر ماشین لباسشویی بسیاری از اوقات نیاز به کسی نخواهید داشت. خودتان می‌توانید با کمی تحقیق و البته داشتن اطلاعات پایه در مورد وسایل برقی بسیاری از مشکلات را رفع کنید. اما اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید حتماً با مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز در تماس باشید. در ادامه برخی از مشکلات متداول‌تر در ماشین‌های لباسشویی و روش رسیدگی به آن‌ها را مروری خواهیم داشت.

چرا با زدن دکمه چراغ ماشین روشن نشده و کار شستشو شروع نمی‌شود

در چنین حالتی به‌احتمال‌زیاد به دنبال یک ایراد دستگاه برق ندارد. اگر از وصل بودن برق خانه خود مطمئن هستید باید کابل برق را بررسی کنید. همچنین احتمال پریدن فیوز را نیز در نظر داشته باشید. لازم است با ادامه یافتن مشکل دو شاخه و پریز نیز چک شوند. برای کارهای برقی حتماً از مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز کمک بگیرید.

اگر تمام موارد گفته شده سالم بودند ممکن است خرابی مرتبط با کلید روشن و خاموش ماشین لباسشویی شما باشد. یا اینکه محل وصل شدن کابل به ترمینال‌ها موردی دارد. همچنین خراب شدن میکروسوئیچ نیز باعث می‌شود دستگاه کار خود را شروع نکند، زیرا درب به درستی بسته نخواهد شد. در نهایت اگر مشکل رفع نشد با کارشناسان تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

بررسی علت ایرادهای آبگیری در مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز

گاهی ماشین روشن نشده اما هرچه می‌گذرد آبی وارد دیگ شستشو نخواهد شد. در چنین حالتی احتمالاً بعد از مدتی دستگاه متوقف شده و کد خطایی به شما نمایش داده می‌شود. یکی از شیرهای آب خانه را باز کرده و از وصل بودن جریان آب مطمئن شوید. ببینید فشار آب در حد مناسبی قرار داشته باشد. سپس باز بودن شیر آبی که به لباسشویی متصل است را چک کنید. بعد از این مراحل در صورت لزوم برای بررسی قطعات داخلی با نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در تبریز در تماس باشید.

حالا نوبت به چک کردن شلنگ‌های آب و فیلتر ورودی می‌رسد. نباید هیچ‌چیزی مسیر آب در شلنگ‌ها را بسته باشد یا در جایی پیچ‌خوردگی دیده شود. با تمیز کردن فیلتر خیالتان از بابت این قطعه نیز راحت خواهد شد. هنوز هم اگر در آبگیری اختلال وجود دارد ممکن است ایرادی در شیر برقی به وجود آمده باشد. گاهی نیز خرابی مربوط به برد الکتریکی می‌شود. بررسی‌های تخصصی برد را به متخصصان تعمیر لباسشویی در تبریز بسپارید.

تعمیر لباسشویی در تبریز _ تبریز امداد

پس از آبگیری دستگاه متوقف می‌شود

اگر بعد از اتمام عملیات آبگیری ماشین متوقف شده و روند شستشو ادامه نمی‌یابد احتمالاً خرابی مربوط به هیدروستات است. حتی ممکن است به دنبال قطع شدن سیم میان هیدروستات و موتور تایمر این اتفاق بیفتد. قطعه دیگری که باید در چنین مشکلی چک کنید موتور تایمر ماشین لباسشویی شماست. در نهایت نیز باید خرابی‌های موتور را در نظر داشته باشید. برای بررسی موتور حتماً از مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز کمک بگیرید.

حل مشکل عدم توقف آبگیری با کمک کارشناسان تعمیر لباسشویی در تبریز

گاهی دستگاه شما شروع به آبگیری کرده است ولی دستوری برای توقف این روند صادر نمی‌شود. در نتیجه آبگیری بیش‌ازحد لازم ادامه داشته و شاهد سرریز شدن آب از مخزن ماشین لباسشویی خواهید بود. در چنین شرایطی اول خراب بودن هیدروستات را در نظر بگیرید. اگر این قطعه مشکلی نداشت می‌توان به بررسی شلنگ ورودی متصل به هیدروستات پرداخت. گاهی این شلنگ سوراخ شده و هوای فشرده از آن بیرون می‌آید. در چنین شرایطی باید شلنگ مربوطه را عوض کرد.

با ادامه داشتن مشکل در مرحله بعد به سراغ تنظیمات هیدروستات خواهیم رفت. شما روی این قطعه پیچی را می‌بینید که با دست‌کاری آن تنظیمات سطح آب در مخزن تغییر می‌یابد. شاید دست‌کاری‌های بی‌دلیل باعث این اتفاق شده باشد. در نهایت برای بررسی برد الکتریکی با متخصصین تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی در تبریز _ تبریز امداد

بررسی علت نشتی آب از ماشین لباسشویی

نشتی آب از ماشین لباسشویی اتفاقی است که اصلاً شما را خوشحال نکرده و دردسرهای زیادی را به دنبال خواهد داشت. نشتی ممکن است در نقاط مختلفی از دستگاه شما باشد. یکی از علل نشتی آب سوراخ شدن یا پارگی لاستیک‌های دور درب ماشین است. مورد دیگر سوراخ شدن مخزن آن خواهد بود.

همچنین دقت داشته باشید شلنگ ورودی باید کاملاً درست به شیر الکتریکی متصل شده باشد. یکی دیگر از علت‌های نشتی آب سوراخ شدن شلنگ‌های ورودی یا تخلیه خواهد بود. اگر تمام موارد گفته شده سالم هستند خرابی کاسه‌نمد را بررسی کنید، زیرا باعث نشتی آب از پشت یاتاقان خواهد شد. همچنین ریختن آب از پمپ یا سوراخ شدن لوله خرطومی مخزن را نیز در نظر داشته باشید. اگر نتوانستید خودتان علت نشتی را پیدا کنید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

بررسی دلیل گرم نشدن آب به کمک مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز

اگر دستگاه نتواند آب را تا دمایی که شما در برنامه تنظیمی خود مشخص کرده‌اید گرم کند کد خطایی را روشن خواهد کرد. در چنین حالتی اولین احتمال را باید خرابی ترموستات در نظر داشته باشید. در صورت سالم بودن این قطعه المنت را بررسی می‌کنیم. اگر نیاز بود باید المنت جدیدی خریده و نصب کنید.

در صورت ادامه یافتن مشکل نگاهی به سیم اتصال میان تایمر و المنت بیندازید. بعد از آن پلاتین تایمر مرتبط با المنت را بررسی کرده و در نهایت برای تعمیرات برد با کارشناسان تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

بعد از اتمام آبگیری موتور دستگاه متوقف می‌شود

در این شرایط اول از همه به سراغ خازن موتور رفته و در صورت خرابی آن را عوض کنید. سپس با ادامه یافتن مشکل موتور را بررسی می‌کنیم. شاید نیم‌سوز شدن موتور باعث توقف ماشین لباسشویی می‌شود. بعد از آن تسمه آن را چک کرده و از سفت نبودن زیاد آن مطمئن می‌شویم. دقت داشته باشید پر کردن لباس زیاد در ماشین نیز می‌تواند این وضعیت را به دنبال داشته باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز