خبرگزاری کار ایران

مشاور املاک در تورنتو، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۲۷

اعتقاد بر این است که مطمئن‌ترین راه برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه خرید یا فروش خانه است. حال تصور کنید این کار در کشور دیگری اتفاق بیفتد و چقدر سود خواهید داشت. به همین خاطر است که بسیاری از ایرانیان در کشورهای دیگر خصوصا کانادا، وارد حوزه املاک شدند. اگر اندکی به کار مشاورین املاک ایرانی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد چقدر دقیق و بی نقص کار خود را انجام می‌دهند و چقدر در این زمینه کارآمد و کاربردی هستند. به همین خاطر است که دنیای املاک و مستغلات برای ایرانیان خارج از کشور بسیار دنیای پررونق و پرتکاپویی است.

 

 

یکی از شهرهایی که مقصد بسیاری از ایرانیان برای زندگی و همچنین سرمایه‌گذاری است، تورنتوی کانادا است. این شهر با توجه به امکانات و رفاهی که برای شهروندان خود فراهم می‌کند، یکی از بهترین نقاط کشور کانادا برای زندگی است و مهاجران می‌توانند در این شهر خرید خانه بخرند.

خرید خانه در تورنتو

خرید خانه برای تمام افرادی که تازه وارد شهر یا کشوری می‌شوند، معمولا سخت و چالش‌برانگیز است. کاملا طبیعی است که مهاجران ایرانی در بدو ورود به شهر تورنتو، شناخت کافی از این شهر نداشته باشند و علاوه بر این، از قوانین و مقررات خرید خانه در این شهر آگاهی نداشته باشند. همین موضوع می‌تواند آنها را دچار چالش کند و سراغ راه‌هایی بروند که ممکن است انتهای آن راه‌ها ضرر باشد. اینجاست که مشاوران املاک ایرانی به کمک ایرانیان در تورنتو می‌آیند و از آنجایی که مشاور املاک ایرانی با زبان و فرهنگ شما آشنا است، می‌تواند بهترین گزینه‌ها را بر مبنای نیاز و بودجه‌ای که دارید به شما معرفی کند.

همچنین مشاوران املاک قادر هستند از هدر رفت سرمایه شما جلوگیری کرده و در هزینه‌ها صرفه جویی کنند. کار مشاور املاک در تورنتو این است که دائما موارد ارائه شده در بازار را تحت نظر داشته باشد، به همین دلیل اگرچه شما می‌توانید شخصا برای پیدا کردن خانه دلخواه خود اقدام کنید اما با کمک گرفتن از متخصص کارها سرعت بیشتری می‌گیرد.

علاوه بر آن امکان مشاوره با مشاوران املاک کانادایی نیز وجود دارد. اما به این نکته دقت کنید که مشاوران ایرانی ضمن آشنایی با زبان و نیازهای فرهنگی شما از این قابلیت برخوردار هستند که محله هایی را به شما معرفی کنند که ایرانیان تورنتو در آن بیشتر سکونت دارند. هنگام خرید ملک در تورنتو به سراغ بهترین مشاور املاک ایرانی در تورنتو بروید.

چگونگی خرید خانه در تورنتو

 

مشاور املاک در تورنتو، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه

چگونگی خرید خانه در تورنتو

به عنوان کسی که قرار است برای اولین در شهری غریب مانند تورنتو خانه بخرد، نکاتی وجود دارد که باید به آنها دقت کنید و مراحلی نیز وجود دارد که باید آنها طی کنید. این احتمالاً بزرگترین سرمایه گذاری شما است که تا به حال انجام داده‌اید و هر چه بیشتر در مورد خرید اولین خانه خود بدانید، تصمیم نهایی شما بهتر خواهد بود. پس یک فنجان قهوه بردارید، بنشینید و برای یادگیری نحوه خرید خانه در تورنتو آماده شوید.

  • مرحله اول: پس انداز برای پیش پرداخت
  • مرحله دوم: کسب امتیاز اعتباری و داشتن درآمد پایدار
  • مرحله سوم: بررسی گزینه‌ها از نظر مقرون به صرفه بودن
  • مرحله چهارم: تعیین موقعیت مکانی خانه برای خرید
  • مرحله پنجم: برآورد هزینه‌ی تمام‌شده خانه
  • مرحله ششم: دریافت پیش تایید وام مسکن و گشتن برای بهترین خانه با توجه به بودجه
  • مرحله هفتم: پیدا کردن یک مشاور املاک ایرانی خوب در تورنتو
  • مرحله هشتم: گشتن دنبال موارد خاص در محدوده قیمت خود
  • مرحله نهم: ارائه پیشنهاد به فروشنده
  • مرحله دهم: بستن قرارداد خانه

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در تورنتو

قیمت اجاره مسکن در تورنتو به دلیل عرضه کم و تصمیم مالکان به خرید خانه به دلیل افزایش نرخ‌های بهره، همچنان افزایش می‌یابد.

بر اساس تجزیه و تحلیل جدید داده‌ها، میانگین قیمت یک آپارتمان دو خوابه یا کاندو اجاره‌ای در تورنتو در اکتبر نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافت و به ۳۳۵۳ دلار رسید. اجاره یک آپارتمان خوابه نیز ۲۴ درصد افزایش یافت و به ۲۵۰۲ دلار رسید. تورنتو طی سال گذشته شاهد سریع‌ترین رشد در بین سایر بازارهای بزرگ در کانادا بوده است. در ونکوور، اجاره یک اتاق خواب اکنون ۲۶۰۴ دلار است در حالی که آپارتمان دو اتاق خوابه ۳۶۴۸ دلار هزینه اجاره دارد و به ترتیب ۱۵ و ۱۹ درصد افزایش داشته‌اند.

بهترین محله‌های تورنتو برای زندگی

جامعه تورنتو با حدود ۳ میلیون نفر پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است. این شهر یک مرکز تجاری بین‌المللی و یک منطقه اقتصادی پرجنب‌وجوش است. مجله فوربس این شهر را یکی از ۱۰ شهر برتر اقتصادی جهان معرفی کرده است. این شهر همچنین از نظر فرهنگی غنی است و دارای شش گروه اپرا و دو ارکستر سمفونیک است. همچنین دارای مکان‌های ورزشی بزرگ و چندین شهربازی است.

مشاور املاک در تورنتو، خرید و فروش ملک‌ و‌ خانه

 

Figure 3بهترین محله‌های تورنتو برای زندگی

این شهر دارای بیش از ۱۴۰ محله است. بسیاری از آنها، مکان‌های بسیار خوبی برای زندگی با تاریخ غنی هستند و در میان محله‌های آینده‌دار و پرجنب‌وجوش به‌شمار می‌آیند. علاوه بر این در این محله‌ها، انواع سبک آپارتمان‌سازی از آپارتمان‌های مدرن و سنتی دیده می‌شود. محله‌های ساحلی در اطراف دریاچه انتاریو، از جمله محله‌های پرتقاضا در این شهر هستند. دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی در سراسر این کلان شهر وجود دارد و این موضوع، خرید ماشین را برای ساکنان به یک انتخاب کرده است. اگر می‌خواهید در این شهر خانه بخرید و یا اجاره کنید، با بهترین محله‌های تورنتو برای زندگی در زیر آشنا شوید:

  • The Annex
  • The Beaches
  • Roncesvalles
  • Cabbagetown
  • Lawrence Park
  • Runnymede-Bloor West Village
  • Riverdale
  • Rosedale-Moore Park

با کمک مشاوران املاک ایرانی در تورنتو می‌توانید در یکی از این محله‌ها، خانه دلخواه خود را پیدا کنید و سکونت در این شهر جذاب را آغاز کنید.

منبع: www.IranianRealtor.org

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز