خبرگزاری کار ایران

محبوب ترین سیم کارت در بین کاربران تلفن همراه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۰۶۶

در ابتدای ورود تلفن همراه به کشور و یا در جهان، کمتر کسی پیش بینی می کرد که این کالای لوکس به وسیله ای ضروری در زندگی تبدیل شود. کالایی که بیشتر تجملاتی بود و نشان از رفاه اجتماعی دارندگان این وسیله داشت، به سرعت آن چنان جایگاهی در زندگی روزمره پیدا کرد که امروزه تقریبا همه افراد ناچار به استفاده از آن می باشند.

اپراتور همراه اول، اولین اپراتور کشور است که در سال 1373 فعالیت خود را به طور رسمی در بازار فروش سیم کارت آغاز کرد. با توجه به این که تلفن همراه بدون سیم کارت، تقریبا وسیله ای بلا استفاده است، خرید سیم کارت معتبر و به روز، برای استفاده از خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت و .... همواره از مهمترین دغدغه های کاربران به شمار می رود.

 با توجه به نتایج به دست آمده از آمار خرید سیم کارت در کشور، سیم کارت های همراه اول، از همان آغاز تا کنون، محبوب ترین و پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در کشور هستند.

سیم کارت های همراه اول با کد 912 مربوط به شهر تهران می باشد ولی در سطح کشور، اکثر کسانی که قصد انجام کارهای تجاری را دارند از این سیم کارت استفاده می کنند. با توجه به این که اولین عامل ارتباطی بین افراد شماره تلفن است که در صورت معتبر بودن، جایگاه اجتماعی فرد را بالا میبرد، افراد مهم جامعه مانند پزشکان ، وکلا، مدیران شرکت های بزرگ و ....  که به برند شدن نیاز دارند، از این سیم کارت استفاده می کنند.

به اولین رقم بعد از پیش شماره کد سیم کارت گفته می شود. پیش شماره 912 دارای کدهای 0 تا 9 می باشد. این شماره ها که از نظر آنتن دهی و نحوه عملکرد تفاوتی باهم ندارند، دارای قیمت های متفاوتی در بازار سرمایه هستند.

سیم کارت های کد 1 همراه اول، از ارزش مالی و اعتباری بالاتری نسبت به بقیه کدها برخوردارند. این سیم کارت ها که همیشه بازار بسیار خوبی دارند، نشان اعتبار اجتماعی یوده و معمولا مدیران شرکت های بزرگ و افراد صاحب نام از مشتری های اصلی این سیم کارت ها محسوب می شوند. علاوه بر این بسیاری از شرکت ها نیز برای برندینگ به دنبال شماره های این کد هستند.

از اوایل سال 93 سیم کارت هایی با کد صفر به بازار آمد. تنوع شماره و قیمت مناسب تر، شماره های این خطوط که قدمت زیادی ندارد را به یک انتخاب هوشمندانه برای خریداران تبدیل کرده است. ضمن این که امکان پیدا کردن شماره صفر و یا رند در این سیم کارت نسبت به بقیه بیشتر می باشد.

 سیم کارت کد 2 که نسبت به کد 1 قیمت مناسب تری دارد، به علت تکرار حرف 2 ( 09122) برای تبلیغات مناسب بوده و برای اعتبار بخشیدن به کارهای برندینگ از استقبال بالای صاحبان کسب و کار برخوردار است.

 سیم کارت کد 3، به علت قیمت پایین تر نسبت به کد 1 و 2 برای کسب و کارهای جدید و نوپا مناسب تر می باشد. چرا که علاوه بر قیمت تقریبا با صرفه ؛ می توانید سیم کارت صفر این کد را نیز در نمایندگیهای معتبر پیدا کنید.

در 26 اسفند 92، سیم کارت های همراه اول با پیش شماره 9 به بازار آمد، این سیم کارت ها که قدمت زیادی نداشته از تنوع بالایی برخوردار است و قیمت ارزان آنها قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد. ضمنا، پیدا کردن شماره رند یا صفر در این کد بسیار آسان تر می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز