خبرگزاری کار ایران

دستگاه پلاسما کارن‌طب | مجوزها و گواهینامه‌ها و شرایط خرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۱۱

 

این روزها دستگاه پلاسماجت و دستگاه کربوکسی تراپی میان متخصصین درماتولوژی و مراجعین آن‌ها، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت و همه گیری، کاربردهای خارق‌العاده این 2 دستگاه است که بخش عمده‌ای از زیباجویان را از عمل‌های جراحی تهاجمی بی‌نیاز کرده است. در حال حاضر پلاسماجت بینی از جمله پرطرفدارترین کاربردهای دستگاه پلاسما و درمان تیرگی از جمله محبوب‌ترین کاربردهای دستگاه کربوکسی تراپی به شمار می‌رود. اما روی صحبت ما با متخصصین درماتولوژی و حتی پزشکان عمومی، متخصص زنان و ... است که دنبال بهترین دستگاه کربوکسی و پلاسماجت دارای مجوز با شرایط خرید مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می‌گردند.

درمان با پلاسما چگونه انجام می‌شود؟

پلاسما حالت چهارم ماده است و فضایی از یون‌های آزاد مثبت و منفی را شامل می‌شود. این دستگاه با یونیزه کردن هوای موجود میان پراب و پوست بوسیله ایجاد میدان الکترومغناطیسی، پلاسما تولید کرده و سطح پوست را تصعید می‌کند. اثر پلاسما روی سطح پوست موجب تایتنینگ یا جمع شدن (شیرینک) پوست می‌شود. همچنین یون‌های منفی و مثبت آن باعث تحریک بافت و در نهایت موجب جوانسازی و کلاژن سازی پوست می‌شود. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و جایگزین مناسبی برای جراحی های تهاجمی به شمار می‌رود. نتایج درمان با این روش سریع و دوران نقاهت آن کوتاه است.

 دستگاه پلاسما کارن‌طب | مجوزها و گواهینامه‌ها و شرایط خرید

دستگاه پلاسما کارن‌طب | مجوزها و گواهینامه‌ها و شرایط خرید

دستگاه پلاسما تولید شرکت دانش بنیان کارن طب دارای تاییدیه بالینی از بیمارستان پوست رازی و لقمان و مجوز ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است. همچنین دارای یک‌سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط و خدمات پس از فروش مادام‌العمر است. خرید دستگاه پلاسما تولید شرکت دانش‌بنیان کارن طب به صورت نقد و اقساطی و با شرایط ویژه مخصوص پزشکان و صاحبان کلینیک همراه است. ارسال رایگان در محل و آموزش رایگان متد کار با دستگاه، دفترچه راهنمای جامع و خدمات تعمیر در محل، از خدمات پشتیبانی شرکت برای این دستگاه است. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی با شماره 45302-021  تماس بگیرید.

مشخصات فنی و کاربردهای دستگاه پلاسما

این روش درمانی کاملا غیرتهاجمی بوده و بدون نیاز به بی‌هوشی و خونریزی انجام می‌پذیرد. این دستگاه برای تمام تیپ‌های پوستی مناسب بوده و احتمال تغییر در رنگ دانه‌های پوستی (خطر PIH) را به صفر می‌رساند. از دیگر مشخصات فنی دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارای پنج سطح توان
  • مجهز به چهار پراپ مختلف – 2 پراب بزرگ و کوچک محصوص لیفت
  • قابلیت تنظیم سطح ولتاژ خروجی در بازه 2 تا 5 کیلووات
  • طراحی بدنه کاملا ارگونومیک
  • وزن پایین و ظرافت محصول
  • ماکزیمم جریان 400 میلی آمپر
  • توان الکتریکی در بازه 4.2 وات

در ادامه با محبوب‌ترین و اساسی‌ترین کاربردهای دستگاه پلاسما کارن طب آشنا خواهید شد:

دستگاه پلاسما کارن‌طب | مجوزها و گواهینامه‌ها و شرایط خرید

عمل بلفاروپلاستی - درمان افتادگی پلک

لیفت غیر جراحی پلک (یا بلفاروپلاستی غیر جراحی) یک درمان غیر تهاجمی است که از دستگاه پلاسما برای سفت کردن پوست پلک فوقانی و به حداقل رساندن چین و چروک دور چشم استفاده می کند. این فناوری جایگزینی غیرجراحی برای روش لیفت چشم سنتی است که معمولاً نیاز به برش پوست دارد و بسیاری از زیباجویان واهمه ان را دارند. دستگاه پلاسما را می توان برای درمان افتادگی پلک فوقانی، چین و چروک زیر چشم و همچنین بیماری‌ها و مشکلات پوستی مختلف (مانند افزایش سن، آکنه، جای زخم و خال) استفاده کرد. این درمان بدون ایجاد برش و خونریزی و بدون دور نقاهت انجام می‌شود.

پلاسما فرم دهی لب و بینی

یکی از درمان‌های پرطرفدار با دستگاه پلاسماجت، پلاسمای بینی است. فیبروبلاست پلاسما یک روش غیر تهاجمی سفت کردن پوست است که می تواند شکل حباب بینی و سوراخ های بینی شما را تغییر دهد. همچنین این روش در کاهش اندازه منافذ موثر است. از پلاسما بینی برای دستیابی به لیفت بینی، ظاهری باریک تر در زیر پل بینی و تقارن بیشتر صورت استفاده می‌شود. فرم دهی لب و بینی و کوچک کردن بینی گوشتی با پلاسما بسیار محبوب و پرطرفدار است.

پلاسما درمان جای زخم

پلاسما جت یک روش درمانی برای جمع کردن و به هم نزدیک کردن بافت پوست است. پلاسما جریانی از الکترون‌ها و گاز یونیزه شده است. طی این روش دو اتفاق مهم رخ می دهد که منجر به بهبود و بازسازی پوست میشود.

 اول: با کمک پلاسما جت لایه سطحی پوست جمع میشود و در نقاط ظریفی سوزانده می‌شود. این کار باعث میشود، به مرور محل ایجاد اسکار کوچکتر شده و از میزان برجستگی آن به طور قابل توجهی کم شود.

دوم: پلاسما باعث انتقال حرارت کنترل شده به عمق پوست می‌شود. طی این روش کلاژن سازی، درون پوست تحریک شده است که در بهبود جای زخم بسیار موثر است.

از بین بردن ضایعات پوستی مثل خال، کک مک، زگیل تناسلی و ...

روش کار پلاسماجت بر اساس انتقال حرارت و گرما است، به این صورت که نقاط لک صورت توسط دستگاه پلاسما، بصورت نقاط بسیار ریز سوزانده می شود. این کار باعث از بین رفتن لایه های زیرین و مرده پوست شده و بافت پوست برای تولید کلاژن تحریک می شود. به این ترتیب بعد از درمان پلاسماجت پوستی تازه، جوان، شاداب و بدون لک را تجربه خواهید کرد.

درمان چین و چروک صورت

پلاسما برای بهبود خطوط و چین و چروک ها نیز فوق العاده است. چگونه؟ پلاکت ها هنگامی که آسیب های کوچکی به پوستتان وارد می شود، پلاکت ها لخته می شوند تا هر گونه خونریزی را متوقف کنند و فاکتورهای رشد از جمله تولید کلاژن را آزاد کنند تا به بازسازی بافت سیگنال دهند. کلاژن به پوست جدید کمک می کند تا تغذیه و آبرسانی کند، در حالی که در عین حال، فاکتورهای رشد سلول های پوست را تحریک می کنند تا تقسیم شوند و پوستی جدید، جوان تر و بهبود یافته ایجاد کنند. این عوامل رشد همچنین گردش خون را بهبود می بخشد و سلول های آسیب دیده پوست را از بین می برد.

درمان با کربوکسی چگونه انجام می‌شود؟

درمان به روش کربوکسی تراپی به وسیله گاز بی‌خطر CO2 انجام می‌شود. این گاز در حالت طبیعی در بدن انسان وجود دارد. اما با تزریق CO2 به لایه زیرین پوست چه اتفاقی می‌افتد؟

 طبق نظریه بوهر، تعادل میان اکسیژن و کربن دی اکسید موجود در خون بهم می‌ریزد و بدن انسان این اتفاق را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می‌کند. همین امر به افزایش جریان خون در ناحیه تزریق منجر می‌شود. گردش خون بهتر نیز متابولیسم را بهبود می‌دهد و تولید فاکتورهای رشد کلاژن و الاستین را برای بهبود کامل پوست، تحریک می‌کند. کاملا واضح است که در این روش بدن انسان به خود ترمیمی وادار می‌شود و به همین دلیل است که کربوکسی تراپی بسیار مورد تایید پزشکان و بیماران قرار گرفته‌است.  

دستگاه کربوکسی تراپی تمام دیجیتال کارن‌طب | شرایط خرید اقساطی

دستگاه کربوکسی تراپی کارن طب با بیش از 20 اندیکاسیون درمانی با موضوعات مختلف و 5 فیلد پزشکی پرطرفدار یعنی عمومی، درماتولوژی، مامایی، ورزشی و ارتوپدی، تنها دستگاه کربوکسی تراپی تمام دیجیتال در ایران است. تمامی اندیکاسیون‌ها قابلیت به روزرسانی مطابق با استانداردهای علم زیبا شناسی را دارد. قیمت دستگاه کربوکسی تراپی کارن‌طب 35/000/000 تومان است که به صورت نقد و اقساط تقدیم پزشکان عزیز می‌شود. همچنین از یک سال گارانتی تعویض بی‎قید و شرط، خدمات پس از فروش مادام العمر، ارسال و نصب و آموزش رایگان برخوردار است.  

دستگاه پلاسما کارن‌طب | مجوزها و گواهینامه‌ها و شرایط خرید

مشخصات فنی دستگاه کربوکسی تراپی

این دستگاه مطابق با استانداردهای روز جهانی طراحی و تولید شده است و نظر بسیاری از پزشکان عمومی، مامایی، متخصص درماتولوژی، ارتوپدی و پزشکی ورزشی را به خود جلب کرده است. رضایت از مشخصات فنی و نحوه اثر گذاری و ماندگاری اثر محصول، نشان دهنده کیفیت دستگاه کربوکسی تراپی کارن طب در ایران است. در حال حاضر بیش از 10000 مطب، کلینیک زیبایی و بیمارستان به این دستگاه مجهز است. از جمله مشخصات فنی آن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مجهز به کپسول 5 لیتری CO2 با خلوص مدیکال گرید
  • بهره‌گیری از رگولاتور دقیق کربن دی اکسید برای تنظیم فشار گاز خروجی
  • مجهز به سیستم تخلیه خودکار و پاکسازی مسیر خروجی
  • استفاده از شیلنگ سیلیکونی قابل اتوکلاو همراه با فیلتر لاورلاک دوطرفه
  • دارای سیستم هشدار و راهنما برای جلوگیری از خطا انسانی
  • مجهز به نمایشگر تمام رنگی 7 اینچ
  • قابلیت تنظیم خروجی دستگاه در بازه چند میلی بار
  • دارای شیر الکتریکی و هیتر گرم کننده
  • تنظیم اتوماتیک فشار و حجم گاز تزریقی
  • قابلیت تغییر تنظیمات تزریق با روش‌های مختلف: پدالی، خودکار و تلفیقی

در ادامه با محبوب‌ترین و اساسی‌ترین کاربردهای دستگاه پلاسما کارن طب آشنا خواهید شد:

درمان تیرگی‌های دور چشم و پوست دیگر قسمت‌ها

یکی از درمان‌های پرطرفدار با دستگاه کربوکسی تراپی، درمان تیرگی علی‌الخصوص سیاهی دور چشم است. معمولا سیاهی و تیرگی، به دلیل گردش خون ضعیف و احتقان خون مویرگی در اثر رسوب ملامین و هموگلوبین ایجاد می‌شود. دستگاه کربوکسی با قابلیت افزایش ریز جریان‌های مویرگی خون، به از بین بردن تیرگی‌ها منجر می‌شود. نتیجه این روش غیرتهاجمی، بلافاصله بعداز جلسه اول قابل مشاهده است.  

درمان استریا با دستگاه کربوکسی

درمان استریا با روش کربوکسی تراپی، با تزریق مقدار کنترل شده‌ای گاز CO2 تحت نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. در نتیجه افزایش تراکم این گاز در بافت سلولی، جریان خون به قصد اکسیژن رسانی و برقرار سازی تعادل میان O2 و CO2 افزایش پیدا می‌کند. افزایش گردش خون به رشد و ترمیم کلاژن‌ها و الاستین بافت پوست منجر می‌شود تا در نهایت استریا بهبود یابد.

درمان بیماری آلوپسی

تزریق گاز co2 در ناحیه‌ای که فولیکول‌های مو قرار دارند، توسط پزشک متخصص درماتولوژی انجام می‌شود. با ورود این گاز به لایه‌های زیرین پوست سر، خون رسانی به ناحیه مورد نظر افزایش پیدا می‌کند. با افزایش جریان خون در ریشه مو، احتمال تقویت فولیکول مو و تحریک رشد مو بالا می‌رود. در نتیجه موهای ضعیف شده تقویت و برخی از فولیکول‌های غیرفعال، تحریک می‌شوند. نتیجه به کنترل و درمان ریزش مو و رشد مجدد مو منجر می‌شود. ی‌ای  ایخبتلرکخ

امکان خرید نقدی و اقساطی | گارانتی تعویض بی‌قید و شرط

شرکت دانش بنیان کارن طب ، تولید و عرضه کننده تجهیزات پزشکی با کیفیت در ایران، امکان خرید نقد و اقساط دستگاه کربوکسی و پلاسما را برای پزشکان عزیز فراهم نموده است. همچنین می‌توانید از وبسایت رسمی شرکت برای دریافت دمو رایگان پلاسما و کربوکسی اقدام نمایید. ارسال و نصب هر دو دستگاه رایگان بوده و همچنین آموزش 2 ساعته متد کار با دستگاه نیز به صورت رایگان در محل و هنگام تحویل، خدمت پزشکان عزیز ارائه می‌شود. خدمات پس از فروش مادام العمر و یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط، به هر دو دستگاه تعلق می‌گیرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز