خبرگزاری کار ایران

فلش مموری اصفهان و بررسی خواص ظاهری آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۶۴

در داخل ایران نیز شرکت هایی وجود دارند که اقدام به تولید فلش مموری های مختلف انجام می دهند و میتوانند قیمت مناسب تری از فلش مموری را ارائه بدهند.

ظرفیت 64 گیگابایتی فلش مموری سیلیکون پاور، باعث شده که بتواند میزبان بسیار خوبی برای داده ها و اطلاعات حجیم کاربران باشد جنس بدنه‌ی این فلش مموری از استیل ضدزنگ است که علاوه‌ بر مقاومت بالا باعث شده بسیار زیبا هم به نظر برسد در قسمت بالایی این فلش‌ مموری شرکت سیلیکون پاور، یک شیار به خاطر متصل کردن فلش‌مموری به جاسوییچی به چشم می‌خورد که می‌تواند از گم شدن آن مانع شود.

ویژگی ها  جنس بدنه: استیل ضد زنگ  حجم و وزن بسیار کم  قابلیت ضبط ویدیو و عکس و . . . بر روی فلش  قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت  ضد زنگ، ضد گرد و غبار، ضد ضربه و لرزش، ضد آب  قابلیت انتفال داده ها با حداکثر سرعت 5 گیگابیت در ثانیه اما در خرید یک فلش‌ مموری مناسب باید چند نکته را هم مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید این نکات به شرح ذیل می باشند:  با توجه به بودجه ای که در نظر دارید و هزینه ای که می خواهید بکنید بالاترین ظرفیت را انتخاب کنید.   سرعت انتقال داده فلش مموری، خیلی مهم است پس باید فلشی که بالاترین سرعت انتقال اطلاعات و داده ها را دارد انتخاب کنید.طراحی، رنگ بندی، اندازه و استحکام بدنه فلش USB ، در انتخاب یک فلش مناسب، بسیار اهمیت دارد پس با توجه به نکاتی که از قبل گفتیم باید به هریک از این فاکتورها توجه کنید. از مراکز معتبر مانند آراد برندینگ خرید کنید و به گارانتی محصول توجه داشته باشید.

 

فلش مموری لایتنینگ

ما نمونه های متنوعی را برای آسانی مصرف و رضایت شما تهیه نموده ایم که تماماً جز فلش مموری لایتنینگ شیک بوده و دارای رنگ بندی منحصر به فردی نیز می باشند.

فلش مموری اصفهان و بررسی خواص ظاهری آن

سرعت انتقال داده ها در فلش مموری لایتنینگ شیک بسیار قابل توجه می باشد و در واقع به میزان پنج برابر سایر محصولات مصنوعی و بی کیفیت دیگر می باشد و در واقع تا میزان پنج گیگابایت بر ثانیه می باشد.یکی از قابلیتهای فلش مموری لایتنینگ شیک برخورداری از امکان ضبط همزمان بر روی قطعه مذکور است که شایان ذکر است تمامی فیلمهای شما با سرعت و کیفیت ابتدایی وارد این دستگاه کوچک می شوند.متخصصان این مرکز بر اساس نوعی دانش به نام cob اقسام قطعه های نامبرده را طراحی نموده اند که در برابر تمامی آلودگیها و غبار ایستادگی نموده و در واقع به طور کامل عایق می باشند.دغدغه بسیاری از مشتریان عمده فلش لایتنینگ شیک این بوده که چطور می توانند از نوعی محصول بهره ببرند که قابلیت متصل شدن بدون هیچ افتادگی یا لق شدن را برخوردار باشد که ما بدین روی این امکان را ایجاد نموده ایم تا آنها با خیالی آسوده این فلش مموریها را دریافت نموده و پس از اتصال آن شاهد هیچ تکان خوردنی نباشند.

 

فلش مموری اصفهان

مرکز فروش فلش مموری لایتنینگ و ماوس کامپیوتر اصفهان با ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب توانسته بازار سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

فلش مموری اصفهان و بررسی خواص ظاهری آن

حافظه فلش سرعت خواندن و نوشتن سریعتری را نسبت به حافظه در درایوهای دیسک سخت امکان پذیر می کند زیرا درایوهای فلش فاقد قطعات متحرک هستند، در مراکز داده، جایی که شرکتها به دسترسی سریع به داده ها نیاز دارند، حافظه فلش مموری اصفهان به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت به داده ها دست یابند.حافظه فلش از نوعی حافظه غیر فرار استفاده می کند در واقع حافظه غیر فرار برای حفظ یکپارچگی داده های ذخیره شده به برق نیاز ندارد بنابراین حتی اگر برق شما قطع شود، داده های خود را از دست نمی دهید، به عبارت دیگر حافظه غیر فرار هنگام خاموش شدن دیسک، داده هایی را که ذخیره کرده است، فراموش نمی کند.حافظه فلش از سلولهای حافظه برای ذخیره داده ها استفاده می کند و قبل از نوشتن داده های جدید، سلولهای دارای داده های قبلی باید پاک شوند همچنین حافظه فلش می تواند به اشکال مختلفی از USBهای ساده گرفته تا آرایه های تمام فلش سازمانی باشد.بهبود اقتصاد مرکز داده با توسعه فناوریهای فلش با چگالی بالا، راه حلهای ذخیره سازی تمام فلش امروزی عملکرد سریعتر و ظرفیت بالاتری را در کسری از فضای مرکز داده ارائه می دهند.پاک کردن هر سلول در فلش مموری به صورت جداگانه امکان پذیر نیست مگر اینکه مقدار زیادی مدار اضافی به تراشه اضافه شود،

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز