خبرگزاری کار ایران

قیمت کفپوش پی وی سی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۴۷

نوعی کفسازی و تغییر دکوراسیون کلاسیک منزل از کفپوش پی وی سی استفاده می کنند شهرهای بزرگ مانند: اصفهان و اردبیل می توانید به صورت عمده با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید برای تغییر منزلتان می توانید با هزینه بسیار کمی از کفپوش PVC استفاده کنید و زیبایی منزل یا محیط مورد نظرتان را چندین برابر می کند.چراکه این محصول بسیار شباهت به لمینت دارد و به کفپوش چرمی (وینل) شناخته شده است، خریداران و مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای رنگ، طرح، مدلهای متنوعی در بازار موجود است.

نمایندگی کفپوش پی وی سی که به صورت تخصصی در زمینه ارائه این محصول فعالیت دارد، همواره ارزان ترین قیمت را به مشتریان خود اعلام خواهد داشت کفپوش یکی از تولیداتی ست که امروزه برای فراهم آوردن فضایی کاربردی و زیبا مورد استفاده است. چرا که می توان به کمک آن کف محیط را به صورت یکنواخت پوشش داده و با توجه به استفاده آن، بهترین دکوراسیون را فراهم کرد. این تولیدات از مواد اولیه پتروشیمی تولید شده که دوام زیادی در برابر عوامل مختلف داشته و می توان طول عمر بالا را از آن انتظار داشت. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

کفپوش پی وی سی اصفهان

امروزه در بازارهای داخلی و خارجی کفپوش رواج شده است و یکی از بهترین آنها از نوع پی وی سی اردبیل می باشد برای اینکه دکوراسیون زیبایی داشته باشید می توانید از این سایت به صورت عمده کفپوش با کیفیت در رنگهای متنوع فراهم نمایید. شاید برایتان سوال باشد کفپوش pvc چیست؟ این کالا همانطور از اسمش پیداست برای پوشانیدن فضا مانند: کف می باشد، در طی سالیان اخیر طرفداران و خریداران بسیاری داشته است. در گذشته افراد تمامی فضای منزلشان را با ست فرش یا موکت می پوشاندند ولی با گذر زمان با تولید این محصول با ارزش توانسته باب میل بسیاری از مشتریان باشد و فروش چشمگیری دارد، بدین رو شما می توانید برای نگهداری و ثابت ماندن فرش بر روی کفپوش از چسب مخصوص استفاده کنید.

قیمت کفپوش پی وی سی اصفهان

امروزه برخی از افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بسیار مصالح ساختمانی کفپوش پی وی سی اصفهان را جایگزین کرده اند با توجه به تحقیقات انجام شده دارای ویژگیهای بارز بسیار می باشد عبارتنداز: ضد آب شستشو رایج، طرح رنگ زیبا شباهت بسیار به لمینت و پارکت دارد، قیمت مناسب و ارزان به صورت عمده، با شستشو دچار کپک زدگی یا قارچ نمی شود، نصب آسان و تعویض در زمان کوتاه دارای PVC خطر آتش سوزی را کاهش می دهد. شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان این کالا را به صورت افقی نصب کنید نیز کفپوش دارای چسب می باشد بسیار ساده است اکنون برای نصب این محصول باید سطح زمین مورد نظرتان بدون هیچ عیب ایراد باشد، منزل یا مکانهایی مانند: کفپوش مغازه ها، کفپوش در مکانهای عمومی، اماکن تجاری و مسکونی، کفپوش آسانسور، کفپوش لابی مجتمعهای بزرگ اداری، کفپوش اداره آموزشی، دانشگاه، مدارس می باشد.

قیمت کفپوش پی وی سی

از آنجا که در فضاسازی یک محیط توجه ویژه به متریال کف شده، کفپوش توانسته انتظارات زیادی را از مصرف کننده ها رفع کرده و به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها برای متریال های قبلی بشمار می آید. از مهمترین انتظاراتی که می توان از کفپوش پی وی سی داشت عبارتند از: قیمت مناسب، زیبایی مطلوب، طول عمر زیاد، قابلیت شستشو، قابلیت تعمیر و تعویض با صرف هزینه کم، تنوع رنگ و طرح، مقاوم در برابر تردد زیاد در بخش قبلی وقتی در مورد مزایای کفپوش سرامیکی و پی وی سی صحبت کردیم، قیمت مناسب و ارزان را یکی از این موارد دانسته که در نگاه اغلب مشتریان اهمیت دارد. این کفپوش که با ضخامت 1.6 تا 3 میل در بازار موجود بوده، با در نظر گرفتن کیفیت و دوام قیمت گذاری خواهد شد.

قیمت کفپوش پی وی سی اصفهان

یکی از عوامل مهم که در قیمت کفپوش پی وی سی تاثیر گذار بوده، نوع تایلی یا رولی آن است. معمولا کفپوش تایلی از قیمت بالاتر برخوردار بوده و بهترین هزینه برای فضاهای مسکونی می باشد. اما کفپوش رولی که از قیمت مناسب تر برخوردار بوده، برای فضاهای عمومی تر مورد استفاده بوده که به راحتی تی کشیده و شستشو می شود در نتیجه معمولا خریداران براساس انتظار و نیاز خود به نمایندگی کفپوش پی وی سی مراجعه کرده و سفارش خرید می دهند. امروزه در بسیاری از پروژه ها می توان حضور کفپوش پی وی سی را شاهد بود. چرا که طراحان این متریال را بجای سنگ و سرامیک انتخاب نموده و از مزایای موجود در آن اطمینان دارند. به همین دلیل در سالهای اخیر تقاضا برای کفپوش های ایرانی و خارجی افزایش یافته و در مدل های مختلف در دسترس قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز