خبرگزاری کار ایران

خرید پارچه داکرون سفید برای دوخت پیراهن مردانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۳۴

در میان انواع مختلف پارچه یکی از انواع خنک آن ، پارچه داکرون است که برای دوخت پیراهن ،شومیز و.... استفاده میشود و جنس خنکی دارد.

امروزه پارچه ها در انواع مختلفی با سطح کیفیهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که می توانیم به پارچه داکرون بنفش مشکی سفید اشاره کنیم این پارچه ها توانستند در منسوجات بسیار کاربردی و متناسب با نیاز هر فرد پدید آیند و از طریق این سایت نیز به دسترسی مناسبی دست پیدا کنند که قیمت مناسبی را دارا باشد و در عین حال بتواند کیفیت خوبی داشته باشد.

این پارچه ها علاوه بر اینکه در لباسها نقش بسیار مهم و اساسی ای دارند تواسنته اند دارای زیبایی خاصی باشند و نظر همگان را به خود جلب کنند به علت زیبایی خاصی که این محصول دارد توانسته تقاضا را برای خود بسیار افزایش دهد و افراد از این محصول نیز بسیار استقبال داشته باشند.

از این جنس پارچه برای روکس کردن مبلمان اداری منزل نیز استفاده می شود به علت اینکه در هنگام روکش کردن مبلمانها از محصصولاتی استفاده می شود که دارای کیفیت زیادی می باشند و در عین حال می توانند در مواردهایی مانند شستشوهای متعدد نیز دوام داشته باشند و از بین نروند که پارچه داکرون از جمله این محصولات می باشد که دارای مقاومت بالایی است و با توجه به کیفیتی که دارد توانسته در مبلمانها بکار گرفته شود و طول عمر زیادی را دارا باشد.

شما دوستان و همراهان گرامی می توانید برای تهیه ی این محصولات به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و پس از دریافت اطلاعات و آگاه شدن از قیمتهای این دسته از محصولات، پارچه ی مورد نظر خود را در رنگبندیهای مختلف سفارش داده و درب منزل از ما تحویل بگیرید فقط کافیست فرم موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما در کمترین زمان باشید.

پارچه داکرون سفید

تمامی مواردهایی که برای شما در مورد کاربرد و خصوصیات خوب این پارچه نام می بریم گوشه ای از صفات خوب این محصول می باشد علاوه بر آن پارچه داکرون اصفهان مشکی می تواند از دیگر محصولاتی باشد که برای شما از تمامی جوانب عالی بوده و همچنین کاراییهای خوبی دارد.

این پارچه ها در صورت استفاده نشدن در جای مرطوب کپک نمی زنند و می توانید از آنها در مدت زمان زیادی استفاده داشته باشید.

ما به علت تمامی مواردی که پیش تر به آن پرداختیم از این پارچه در تولید بیشتر محصولات می توانیم استفاده کنیم و شما می توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری کنید.

خرید پارچه داکرون سفید برای دوخت پیراهن مردانه

شاید برای شما بسیار مورد بحث قرار گیرد که این پارچه بر اساس چه چیزی نام گذاری شده اند  برای مثال پارچه داکرون سفید  به چه علت به این نام شناخته شده است در پاسخ به این سوال باید برای شما ذکر کنیم که این پارچه ها به علت برندی که دارند نامگذاری شده اند که نام تولیدی برند این محصول داکرون می باشد.

این پارچه در برابر مواردی مانند کپک و سایش بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید از این مدل محصول در مواردهای بسیار متعددی کمک بگیرید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

این مدل پارچه به علت مواردی که در تهیه آن بکار رفته نمی تواند موادهای مایع مانند رطوبت را به خود جذب کند و به همه علت جذب پذیری آن بسیار کم می باشد.

تولید پارچه داکرون

اکثر روکش تشکهای مهمان را از این نوع پارچه ها استفاده می کنند که در رنگ بندیهای متفاوتی به بازار ارائه می شوند همچنین برای تولید انواع روبالشتی این محصول بسیار کارآمد بوده و مورد استفاده قرار می گیرد صنایع تولیدی لباسهای مردانه نیز این نوع پارچه ها را به دلیل سبکی، انعطاف پذیری و ضد چروک بودن برای تولید انواع لباسهای مردانه انتخاب می کنند و روزانه از این محصول استفاده می شود.

نمونه ای از آنها برای تولید لباسهای مجلسی می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند یک نوع دیگر استفاده از پارچه داکرون برای تولید روکش مبل می باشد.

خرید پارچه داکرون سفید برای دوخت پیراهن مردانه

صنایع نساجی در زمینه تولید پارچه داکرون و پارچه ژاکارد مجلسی فعالیت عمده دارند و به صورت عمده این محصولات را تولید می کنند هرکدام از این نوع محصولات با توجه به نوع طرح و رنگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد از این محصول برای تولید انواع پوشاک و البسه فرم مدارس استفاده می شود مدتهای زیادی است که فرم مدارس باید یکدست و مانند هم باشد.

به همین دلیل با تنوع رنگ این محصولات برای فرمهای دخترانه و پسرانه استفاده می شود و هرمدرسه ای با این نوع فرم مشخص می شود با توجه به ساخت تولید این نوع محصول و کیفیت بالای پارچه ها دورتر خراب شده و می توانند در طول سال تحصیلی از آنها استفاده شود این امکان برای تولیدی ها فراهم است تا بتوانند نمونه های مختلف این محصول را تهیه کرده و برای تولیدات مختلفی استفاده کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز