خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی انواع فلش مموری

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۴۹

فلش مموری یکی از کاربردی ترین و موثرترین وسایل الکترونیکی در بین کاربران کالاهای دیجیتال است. فلش مموری با توجه به ظرفیت و اندازه خود بستر مناسبی را برای ذخیره و انتقال داده ها و اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهد. این نوع حافظه خارجی را می توان به دستگاه هایی مانند کنسول های بازی، گوشی های هوشمند و کامپیوتر متصل کرد. همچنین با وجود حجم کم، فلش مموری ها ظرفیت و فضای ذخیره سازی بالایی دارند.

 

ویژگی های بارز انواع فلش مموری

فلش مموری بهترین حافظه خارجی برای ذخیره اطلاعات شخصی و مهم در نظر گرفته می شود. این نوع تجهیزات الکترونیکی در برابر ضربه مقاوم و بادوام هستند. همچنین بازیابی سریع اطلاعات و فضای ذخیره سازی بالا، فلش مموری ها را به ابزاری محبوب و پرفروش تبدیل کرده است. علاوه بر این، بازیابی اطلاعات از طریق درایوهای فلش بسیار سریع و آسان است. این مدل های حافظه برای اهداف و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند.

لازم به ذکر است که روش ذخیره سازی اطلاعات بر روی فلش مموری ها بسیار شبیه به ذخیره سازی اطلاعات روی رم است. بنابراین تمام فعالیت های این حافظه ها توسط مدارهای الکترونیکی کنترل می شوند.

لازم به ذکر است که روش ذخیره سازی اطلاعات بر روی فلش مموری ها بسیار شبیه به ذخیره سازی اطلاعات روی رم است. بنابراین تمام فعالیت های این حافظه ها توسط مدارهای الکترونیکی کنترل می شوند. عدم وجود قطعات متحرک در ساختار پیکان ها باعث کاهش آسیب پذیری این محصول در برابر ضربه شده است. در همین حال، فرآیند ذخیره یا حذف داده ها در حافظه فلش توسط جریان های الکترونیکی انجام می شود. نسل جدید مموری ها در اندازه و حجم کمتری نسبت به نسل های قبلی طراحی شده اند. این امر باعث سهولت حمل و نقل و جابجایی گلوله ها شد. ناگفته نماند که نوع رابط سخت افزاری، ظرفیت، اندازه و برند سازنده از پارامترهای موثر بر قیمت فلش مموری محسوب می شوند.

بررسی انواع فلش مموری

- در مورد رابط سخت افزاری یا نوع USB

درایوهای فلش اغلب بر اساس نوع رابط USB یا سخت افزار طبقه بندی می شوند. فلش مموری های USB 2.0/USB 3.0/USB 3.1/USB نوع C در این گروه قرار می گیرند. نسخه دوم USB (USB 2.0) قابلیت انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را دارد. در سری دوم از چهار خط اتصال استفاده می شود. دو سری خط برای انتقال داده ها استفاده می شود، یکی به عنوان کانکتور و دیگری به عنوان منبع تغذیه. از جمله این مدل های فلش می توان به سری Wiper/M8/link/M6/M7/Rubbery/M5/M4/M3/M2 برند Galaxbit اشاره کرد.

فلش مموری USB 3.0 را می توان یکی از نسخه های جدید این تجهیزات دانست. در مقایسه با سری های قبلی، نسخه جدید مزایا و سرعت زیادی دارد. قابلیت انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت 4.5 گیگابایت در ثانیه به خوبی این موضوع را تایید می کند. در ساختار این سری از هشت کانکتور مختلف استفاده شده است. بنابراین دو عدد کانکتور برای انتقال داده، دو عدد برای دریافت اطلاعات و مابقی برای افزایش سرعت انتقال داده اختصاص داده شده است. از این سری مدل های فلش سوئیفت/رز از برند گلکس بیت و مدل X778w از برند اچ پی در نظر گرفته شده است.

- در مورد برند سازنده

برند galexbit: شرکت galexbit یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید و تولید فلش اکسترنال می باشد. فلش مموری های این شرکت در سری های مختلف USB نسخه دوم و سوم موجود می باشد. حافظه های خارجی گلکس بیت در مدل های M1 تا M7، Cute، Delta، Torch، Vintage و Microbit تولید می شوند. طراحی زیبا و جذاب، سرعت تحویل بالا، بدنه باکیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های بارز فلش این برند به شمار می رود.

برند اچ پی: از دیگر برندهای تولید کننده فلش مموری می توان به شرکت خوشنام و خوش نام اچ پی اشاره کرد. حافظه های HP با توجه به نیاز کاربر در مدل ها و ظرفیت های مختلف عرضه می شوند. شرکت HP درایوهای فلش خود را در سری USB 2.0/USB 3.0/USB 3.1 به بازار مصرف عرضه می کند. فلش سری X500m، X778w، v175w، v295w، v210w، v165w و v220w برخی از مدل های فلش مموری اچ پی هستند.

برند PNY: PNY یکی از شرکت های معروف در زمینه ساخت و تولید حافظه های جانبی است. مموری های خارجی این شرکت در سایزهای سبک و با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای جهانی و بین المللی می شود. مموری مدل Micro m2 یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین مدل های شرکت pny می باشد. این محصول با رابط کاربری usb 2.0، بدنه ضد آب و حداکثر سرعت انتقال 10 مگابایت بر ثانیه تولید شده است. علاوه بر این، طراحی عمیق ویژه در قسمت بالایی حافظه، امکان آویزان شدن محصول را به جای سوئیچ یا کیف فراهم می کرد.

- بر اساس نوع بدن

فلش مموری ها نیز بر اساس نوع مواد استفاده شده در بدنه طبقه بندی می شوند. بر این اساس، بسته به نوع و مدل، بدنه پیکان ها از مواد پلاستیکی ساخته شده است از پلاستیک، فلز و لاستیک ساخته شده اند. بدنه فلش مموری های Wiper، Swift، Cute، Microbit و HP v170w/v165w از پلاستیک ساخته شده است. از طرفی گلوله هایی با بدنه فلزی از مقاومت و دوام بالایی در برابر ضربه و خط و خش برخوردار هستند. مدل های حافظه گالکس بیت از m1 تا m8، سری دلتا، مشعل، رز، لینک و مدل vintage دارای بدنه فلزی هستند. Galexbit Rubbery مدل فلش یکی از خاطرات با بدنه لاستیکی است. جنس لاستیکی مرغوب این محصول از آسیب جدی به حافظه در هنگام ضربه جلوگیری می کند.

نحوه خرید آنلاین انواع فلش مموری

شرکت داده پرداز رایانه تلاش به عنوان نمایندگی انحصاری بستر مناسبی را برای خرید آنلاین فلش مموری فراهم کرده است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به سایت tallash.ir مراجعه کنند. ارائه گارانتی مناسب، واردات و توزیع انواع کارت حافظه در ایران و قیمت مناسب از نقاط عطف این شرکت می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز