خبرگزاری کار ایران

انواع سرمایه گذاری در کانادا برای کسب اقامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۷۵

در کشور کانادا انواع مختلف سرمایه‌گذاری‌ها برای کسب اقامت وجود دارد. افرادی که تمایل داشته باشند به کشور کانادا مهاجرت نمایند می‌توانند از کتگوری های مهاجرتی، روش سرمایه گذاری را برگزینند. متقاضی می تواند در این روش با توجه به شرایط خود یکی از شاخه‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب نماید و پس از جمع آوری مدارک لازم، اقدام نماید. روش های سرمایه گذاری در این کشور متنوع است. برخی از روش های سرمایه گذاری آثار اقامتی داشته و برخی دیگر فقط جنبه سودآوری خواهد داشت. کارشناسان موسسه ملک پور در مباحث زیر به بررسی برخی از روش‌های سرمایه گذاری کانادا اشاره خواهند نمود.

اقامت کانادا از طریق کار شرکت

روش کارشرکت کانادا یکی از راه های سرمایه گذاری و اقامتی کانادا است که توسط موسسه ملک پور معرفی شده است. روش کارشرکت کانادا روشی بر پایه بیزینس اولیه در کشور مقصد است. در این نوع سرمایه گذاری متقاضی باید یک پایه بیزینسی در کشور خود داشته باشد و شعبه ای از آن را در کشور کانادا تاسیس نماید. اخذ اقامت در این روش بدین صورت می ‌باشد که در ابتدا اقامت دو ساله برای متقاضی و افراد خانواده وی صادر خواهد شد و سپس این نوع اقامت قابل تمدید تا ۷ سال می باشد و همین طور این نوع اقامت قابل تبدیل به نوع دیگر روش های اقامتی است.

سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا در هر ایالات روند و قوانین جداگانه ای دارد. برای اقدام از این طریق باید قوانین هر ایالت را در نظر داشت. با مراجعه به وبسایت موسسه ملک پور می توانید از این قوانین اطلاع یابید. لازمه اقدام از این طریق ارائه بیزینس پلن می باشد. شرکت ها انواع مختلفی خواهند داشت. انواع شرکت ها اعم از شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تعاونی، شرکت مالکیت شخصی و شرکت مشارکتی است که سرمایه گذار بر اساس اهداف خود نوع شرکت را تعیین می نماید. ثبت شرکت ها به صورت فدرالی یا ایالتی یا خود اشتغالی یا در قالب کار آفرینی و استارت آپ و... به وقوع می پیوندد. هزینه ثبت شرکت با توجه به ایالت می تواند از ۳۲۶ دلار تا ۴۵۰ دلار متغیر باشد. افرادی که تمایل داشته باشند از طریق ثبت شرکت مهاجرت نمایند باید در ابتدا تایید LMIA دریافت نمایند و پس از تایید می توانند مهاجرت نمایند.

انواع سرمایه گذاری در کانادا برای کسب اقامت

سرمایه گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

کارآفرینی در کانادا از دیگر شاخه های سرمایه گذاری می باشد که یک کارآفرین باید دارای شرایطی از جمله مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، سابقه کاری مدیریتی، تمکن مالی لازم بر اساس استان انتخابی و مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد. ویژگی ها اقدام از طریق کارآفرینی در هر استان می تواند موارد مختلفی را بطلبد. در کارآفرینی کانادا بیزینس پلن بسیار مهم است که در صورت تایید بیزنس پلن، سرمایه گذار می تواند از این طریق به کشور کانادا مهاجرت نماید. متقاضیان در این روش در ابتدا اقامت دو ساله دریافت می نمایند و اگر تجارت مورد نظر فعال بوده باشد می ‌تواند به اقامت دائم کانادا منجر به گردد. شرایط لازم اقدام در هر استان در جدول زیر قرار داده شده است:

استان

شرایط

استان نووا اسکوشیا

·        3 سال سابقه مدیریت

·        حداقل دیپلم

·        سن 21 تا 55 سال

·        حداقل CLB5

 

استان پرنس ادوارد

·        3 سال سابقه مدیریت

·        حداقل دیپلم

·        سن 21 تا 55 سال

·        حداقل CLB5

 

استان آنتاریو

·        حداقل 2 سال سابقه مدیریت

·        محدودیت سنی ندارد

·        حداقل CLB5

 

استان نیوبرانزویک

·        3 سال سابقه مدیریت

·        حداقل دیپلم

·        سن 22 تا 59 سال

·        حداقل CLB5

اقامت کانادا از طریق استارت آپ

استارت آپ روشی است برپایه طرح و ایده نوین که بر این اساس سرمایه گذاری با ایده پردازی بر اساس رزومه کاری و تحصیلی خود و ارائه بیزینس پلن بر این اساس می تواند سرمایه گذاری نموده و اقامت کانادا را کسب نماید. در روش استارت آپ بیزنس پلن ارائه داده شده باید تایید گردد و حمایت یکی از سازمان های مربوط را دریافت نماید. بر اساس یک بیزنس پلن 5 نفر می توانند اقدام نمایند اما ترجیحاً بهتر است برای موفقیت بیشتر، حداکثر 3 نفر اقدام نمایند. این روش یکی از کم هزینه ترین راه های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری به کانادا می باشد. در روش استارت آپ متقاضی به محض تایید و اقدام می تواند اقامت دائم را برای خود و خانواده خود که اعم از همسر و فرزند 21 ساله است اخذ نماید.

انواع سرمایه گذاری در کانادا برای کسب اقامت

سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک

خرید ملک در کانادا در هریک از استان های این کشور می تواند صورت پذیرد. این امکان به افراد مختلف داده شده است که بتوانند در خاک کانادا خرید ملک انجام دهند. خرید ملک با قیمت های مختلفی می تواند انجام شود و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد. سرمایه گذاران باید این نکته را بدانن که در صورت تمایل به مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور این روش نمی تواند راه گشا باشد و صرفاً این روش می تواند منتهی به سود آوری گردد. البته افراد می توانند خرید ملک را در قالب یکی از روش های اقامتی مانند کارآفرینی یا استارت آپ یا ثبت شرکت انجام دهند و از این طریق اقامت کانادا را نیز بدست آورند.

هزینه های سرمایه گذاری در کانادا

هزینه های سرمایه گذاری با توجه به روش اقدامی متفاوت می باشد. هر یک از روش های سرمایه گذاری نیاز به سرمایه خاصی خواهد داشت. یک سرمایه گذار باید از سرمایه و تمکن لازم برای اقدام از این روش برخوردار باشد. کم هزینه ترین روش اقدامی روش نوآفرینی یا استارت آپ در کانادا می باشد که سرمایه گذار می تواند با حداقل 60 هزار دلار اقدام نماید. ثبت شرکت با توجه نوع شرکت مورد نظر هزینه های مختلفی خواهد داشت. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک با توجه به استان و شهر مورد نظر می تواند متفاوت باشد که میانگین آن از 174000 دلار در استان نیوبرانزویک آغاز می گردد. استان انتاریو بریتیش کلمبیا از نظر هزینه مسکن، گران ترین استان های کانادا از این لحاظ می باشند. هزینه های روش کار آفرینی در کانادا در هر استان مختلف خواهد بود. در جدول زیر حداقل هزینه سرمایه گذاری در کانادا از طریق کار آفرینی در استان های مختلف قرار داده شده است:

استان

میزان سرمایه گذاری

استان نووا اسکوشیا

حداقل 150000 دلار

استان پرنس ادوارد

حداقل 150000 دلار

استان آنتاریو

حداقل 100000 دلار

استان نیوبرانزویک

حداقل 150000 دلار

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز