خبرگزاری کار ایران

لیست مراکز معتبر خرید سیم کارت 0912 همراه اول

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۱۰

شما برای خرید اقلام گران قیمت چقدر زمان می‌گذارید تا بتوانید بهترین را پیدا کنید؟ اگر هنگام خرید، لیست فروشندگان معتبر را به شما بدهند و مزایا و معایب هر کدام را به شما بگویند؛ چقدر کار شما راحت‌تر می‌شود؟

خرید سیم کارت دائمی ۹۱۲ از آن دسته خریدهایی است که نیاز به بررسی زیادی دارد. از انتخاب فروشنده گرفته تا اعداد شماره، کد و نوع رندی خط؛ هر کدام حساسیت‌های خود را دارد.  برای هر کدام باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا بتوانید شماره دلخواه خود را بگیرید. به جای رفت‌و‌آمد و صرف وقت و هزینه در خیابان‌های شهر ، کافیست این مطلب را بخوانید و دستتان را برای گرفتن خط موردنظرتان دراز کنید!

سایت همراه اول

خرید از فروشنده اصلی پیش شماره ۰۹۱۲، ارزان ترین و راحت‌ترین روش است. این خط متعلق به اپراتور همراه اول است بنابراین برای سفارش این خط موبایل فقط به ثبت نام سیمکارت همراه اول 0912 در سایت اصلی آن نیاز دارید.

البته این اپراتور امکان خرید اینترنتی و آنلاین سیم کارت را برای کاربران فراهم کرده است و شما می‌توانید به صورت غیرحضوری نیز خرید کنید.

اگر می‌خواستید پیش‌شماره‌ای به غیر از ۱۲ انتخاب کنید، سایت رسمی همراه اول بهترین گزینه بود اما این شرکت دیگر خطوط ۹۱۲ نمی‌فروشد. به همین دلیل باید از فروشنده دیگری غیر از اپراتور بگیرید.

سایت رند

اگر در گوگل به دنبال پیدا کردن این خط محبوب جستجو کرده‌اید حتما با این سایت برخورد داشته‌اید.  رند، از سایت‌های قدیمی و با اعتبار در زمینه خرید و فروش سیم کارت ثابت همراه اول 0912 است.

فروشندگان بسیاری در این سایت فعالیت می‌کنند و کلیه خطوطی که در این سایت تبلیغ شده، متعلق به همین فروشنده‌ها است و شما می‌توانید بعد از انتخاب شماره برای استعلام قیمت و موجودی با آنها تماس بگیرید.

دست شما برای انتخاب باز است و به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یک شماره خاص پیدا کنید.  همچنین خط رند حتی خرید کد یک رند در این سایت امکان‌پذیر است.

اینجا بهترین سایت است اما دردسرها زمانی شروع می‌شود که برای خرید مجبورید تلفنی استعلام بگیرید و ممکن است بعد از چند تماس دلسرد شوید.

فرض کنید زمان گذاشته‌اید و بین لیست شماره‌ها، یکی را انتخاب کرده‌اید و با ذوق و شوق با فروشنده تماس می‌گیرید اما چیزی که می‌شنوید این است: فروخته شده و یا قیمت آن بیشتر است! دوباره همین روند را طی می‌کنید اما پیگیری و بررسی بیش از اندازه شما را خسته‌تر می‌کند، اینطور نیست؟

سایت مای‌رند

یکی از سایت‌های معتبر در زمینه بازار معاملات سیم کارت ۹۱۲، مای‌رند است. علاوه بر این پیش‌شماره؛ خطوط دیگری نیز در این سایت هستند و به راحتی می‌توانید انواع و اقسام شماره‌ها را ببینید. آیا تا به حال به خرید سیم کارت 0912 سریالی فکر کرده‌اید؟

برای مثال اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید آیا ترجیح نمی‌دهید که پرنسل فروش شما خطوط سریالی داشته باشند؟

یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت این است که اگر شما بودجه کافی برای خرید خط همراه اول ۰۹۱۲ ندارید به راحتی می‌توانید به صورت اقساطی آن را تهیه کنید. از طریق این روش دیگر فرقی نمی‌کند که چه کدی را می‌خواهید و یا اگر می‌خواهید یک شماره رند داشته باشید با خرید قسطی فقط باید به اندازه پیش پرداخت، پول بپردازید.

خرید آنلاین سیم کارت همراه اول 912 نیز در این سایت فراهم است اما اشکال آن این است که شما عملا نمی‌توانید اینترنتی یا غیرحضوری خرید کنید و همانند رند باید قبل از پرداخت وجه، قیمت و موجودی را از فروشنده استعلام بگیرید.

به این ترتیب ممکن است ساعت‌ها با فروشنده‌های مختلف صحبت کنید اما نتوانید معامله کنید. چقدر به‌روز بودن اطلاعات سیم کارت در خرید شما تاثیر می‌گذارد؟

سایت سیم خان

این سایت با شعار "دیگه خرید سیم کارت مثل قبل نیست" وارد بازار معاملات سیم کارت گردید. خرید خط موبایل ۹۱۲ به صورت آنلاین امکان جدیدی است که تنها این سامانه ارائه می‌دهد.

دیگر نیازی به تماس و هماهنگ کردن با فروشنده ندارید! شماره دلخواه خود را انتخاب و بعد از پرداخت وجه با درگاه اینترنتی امن، خط تلفن خود را از نزدیک‌ترین نماینده سیم خان تحویل بگیرید.

نکته مهم؛ به روز بودن قیمت و موجودی است و اگر شماره‌ای را انتخاب کردید؛ بعد از بررسی مشخصات آن می‌توانید دیگر خود را صاحب واقعی آن بدانید.

فردا را امروز زندگی کنید؛ فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 نیز در این سایت فراهم است و شما می‌توانید مبلغ پیش‌پرداخت و تعداد ماه‌های قسط را با توجه به شرایط خود تعیین کنید.  یک شماره خاص و یک شرایط ویژه خرید برای شما فراهم است.

سرویس ویژه دیگر سیم خان، محاسبه قیمت شماره ثابت ۰۹۱۲ به صورت رایگان است. اگر تصمیم دارید سیم کارت خود را بفروشید تعیین قیمت اهمیت زیادی دارد. بنابراین وجود یک کارشناس خط باتجربه چیزی است که به شما کمک می‌کند خط خود را ارزان نفروشید و ضرر نکنید. همچنین با قیمت دلخواه خود می‌توانید در این سامانه به صورت مجانی آگهی کنید.

پشتیبانی خوب یکی از نقاط مثبت این پلتفرم است. به راحتی می‌توانید برای راهنمایی در مورد خرید و فروش خط ۹۱۲ با آنها به صورت تلفنی و یا از طریق چت آنلاین گفتگو کنید.

به دلیل اینکه سیم خان  simkhan.ir یک پلتفرم تخصصی است و کاربران عادی یا فروشندگان می‌توانند به راحتی در آن فعالیت کنند، ممکن است برای استعلام قیمت خط ثابت همراه اول 0912 و یا موجودی شماره‌هایی که به صورت آفلاین آگهی شده اند نیز ملزم به پیگیری از طریق خودشان شوید.

در این سایت شرایطی فراهم شده است که با وجود قیمت‌های بالا بتوانید با خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان قیمت، شما هم صاحب این پیش‌شماره طلایی شوید.

آیا شما از نوع رندی سیم کارت خود اطلاعی دارید؟ خیلی از افراد در این مورد نمی‌دانند، بنابراین از آنجایی که یکی از موارد تاثیرگذار در قیمت شماره موبایل 0912، نوع رندی آن می‌باشد، با اطلاع از نوع رندی سیم کارت مورد نظر خود می‌توانید دید بهتری نسبت به ارزش واقعی آن پیدا کنید.

سایت محبی

در این سایت نیز می‌توانید انواع خطوط ۹۱۲ کارکرده را مشاهده کنید.  مزیت این سایت این است که قبل از خرید می‌توانید از سرویس چکاپ استفاده کنید.  این سرویس مشخصات سیم کارت را برای شما بررسی می‌کند تا بتوانید با خیال‌تری بخرید. برای مثال شماره‌ای که انتخاب کرده‌اید صفر مخابراتی است یا صفر سلب امتیازی؟

البته برای این سرویس باید هزینه آن را بپردازید اما رایگان هم می‌توانید این اطلاعات را از طریق دفتر پیشخوان دولت و یا پشتیبانی همراه اول بدست بیاورید.

حوزه تخصصی این سایت فقط خطوط با پیش شماره ۱۲ است و امکان خرید خطوط پک نیز فراهم است. وام روی سیم کارت نیز یکی دیگر از ویژگی های این وب‌سایت است.

لیست مراکز معتبر خرید سیم کارت 0912 همراه اول

از کجا سیم کارت ۰۹۱۲ بخریم؟

حتما برای خرید این شماره دو دل شده‌اید که کدام فروشنده مطمئن است و آیا قیمت‌ها واقعی هستند؟ نگرانی شما کاملا به جاست. اما اگر می‌خواهید یک معامله امن داشته باشید باید موارد زیر را بررسی کنید و سپس به پرداخت هزینه اقدام کنید.

  • استعلام قیمت واقعی و موجودی سیم کارت
  • استعلام اطلاعات سیم کارت با آنچه به شما گفته شده (چکاپ کردن)
  • امکان سند زدن به صورت حضوری (در صورت خرید سیم کارت آفلاین)
  • بازدید حضوری از فروشگاه یا دفتر پیشخوان دولت

اگر تصمیم گرفته‌اید به صورت اینترنتی بخرید، مجوزهای سایت نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است این سامانه‌ها هم امکان خرید حضوری داشته باشند، بنابراین از این موضوع غافل نشوید.

لیست مراکز معتبر خرید سیم کارت 0912 همراه اول

خرید سیم کارت 0912 به صورت حضوری یا اینترنتی؟ کدام روش قابل اعتمادتر است؟

هر دو رش مزایا و معایب خود را دارند، این شما هستید که تعیین می‌کنید کدام روش برای شما مناسب‌تر است. برای مثال برخی از افراد ترجیح می‌دهند حتما به صورت حضوری مراجعه کنند و با فروشنده در ارتباط مستقیم باشند اما برخی دیگر راحتی استفاده از خرید اینترنتی را انتخاب می‌کنند.

با توجه به فعالیت سایت‌های تخصصی در زمینه خرید و فروش خط ۹۱۲؛ دست شما برای انتخاب بازتر است و راحت‌تر می‌توانید یک شماره دلخواه برای خودتان بخرید. در این مطلب سایت‌های معتبر و برند معرفی شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارند.

برخی از امتیازات ویژه خرید آنلاین سیم کارت ۰۹۱۲ عبارت است از:

  • امکان مقایسه خطوط از لحاظ وضعیت و مرغوبیت آنها
  • امکان مشاهده لیست شماره‌ها به صورت یکجا در هر زمان و مکان
  • بدون نیاز به رفت‌و‌آمد و استعلام قیمت به صورت حضوری
  • امکان بررسی قیمت خطوط بدون نیاز به تماس تلفنی

بهتر است آنها را باهم مقایسه کنید و نظرات کاربران دیگر را در مورد آنها بخوانید و سپس اقدام به معامله با آنها کنید. همچنین پشتیبانی و راهنمایی‌های مفید و به دور از تبلیغ غیرمنصفانه؛ نکته‌ای است که باید به آن دقت کنید تا تجربه خریدی لذت بخش را  بدست بیاورید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز