خبرگزاری کار ایران

استقبال گسترده از غرفه شرکت پیوان در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۵۴

استقبال گسترده از غرفه شرکت آرمان تجارت آرون در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه،ماشین آلات ،یراق آلات ،صنایع چوب و مبلمان

به گزارش روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون همزمان با افتتاح و بازگشایی نمایشگاه ، غرفه این شرکت در سالن 25B مورد اقبال و توجه ویژه متخصصان ،تولیدکنندگان و گروه های مختلف قرار گرفته است در غرفه شرکت پیوان انواع تخته نراد و فرآورده های چوبی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سابقه نسبتا طولانی و ارتباط خوب و موثر با بزرگترین تولیدکنندگان تخته نراد در کشور روسیه و شناخت دقیق و احاطه کامل بر بازار توزیع و انواع فرآورده های چوبی در این کشور،از دیرباز باعث شده است که این شرکت نقش و سهم به سزایی را در واردات این محصول استراتژیک در داخل و همچنین حضور چشمگیری را در تامین و صادرات این کالا در کشورهای همسایه همچون عراق و سایر کشورهای دیگر داشته باشد.

شرکت آرمان تجارت آرون به پشتوانه نیروی انسانی با تجربه و توانمند و در اختیار داشتن تنوع محصول و انبارهای کاملا تخصصی آمادگی دارد تا انواع تخته و فرآورده های چوبی را متناسب با نیاز تولیدکنندگان و بازار داخلی در سریعترین زمان در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار دهد.

استقبال گسترده از غرفه شرکت پیوان در نمایشگاه

 

گزارش روابط عمومی شرکت پیوان حاکی است در غرفه این شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی مواد اولیه ، ماشین آلات ،یراق آلات ،صنایع چوب و مبلمان ،  تخته های خشک از برند اورالس ،رداکتوبر  و روس اکسپورتا،تخته های خیس یولکا، ساسنا، آسنا ،بریوزا و کدرا در غرفه عرضه و ارائه شده است.

همچنین کارشناسان این شرکت در حوزه های فروش و بازرگانی اطلاعات تخصصی و فنی لازم را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند.

استقبال گسترده از غرفه شرکت پیوان در نمایشگاه

 

در میان بازدیدکنندگان شخصی که خود را مهندس احمدی و از تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبل معرفی کرد ضمن ابراز تمایل برای همکاری با شرکت پیوان و تامین تخته و چوب مورد نیاز برای زیر ساخت های مبل صادراتی  گفت :بسیار خوشحال هستم که امروز از غرفه شرکت آرمان تجارت آرون بازدید کردم.

فرد دیگری که خود را مهندس کریمی معرفی کرد به همراه همسرش در غرفه شرکت پیوان حضور پیدا کرد و اعلام داشت که  در زمینه ساخت و تولید در فعالیت دارد ایشان  ابراز امیدواری کرد که با تنوع محصولات شرکت پیوان بتواند محصولات با کیفیت و تنوع بیشتری را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی مواد اولیه ،ماشین آلات ،یراق آلات ،صنایع چوب و مبلمان تا بیست و یکم بهمن ماه برای بازدید عموم دایر است.

شرکت آرمان تجارت آرون از تولیدگان و علاقمندان دعوت کرد تا از غرفه این شرکت در سالن 25B بازدید نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز