خبرگزاری کار ایران

«تقویم سال 1401 تنظیم و استخراج شد»

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۱۷

طبق گزارشات رسیده از مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، تقویم رسمی سال 1401 تنظیم و استخراج شده­ است و بر روی سایت شورای فرهنگ عمومی کشور موجود می­باشد. از این­رو متقاضیان تبلیغات که خواستار چاپ تقویم رومیزی یا سرسید یا دیگر هدایای تبلیغاتی سازمانی هستند، درخواست و سفارشات خود را به شرکت­های چاپ تبلیغاتی ارائه کردند.

امروزه صاحبان کسب وکارها برای افزایش فروش و تبلیغات بودجه­ای را در نظر می­گیرند که بخشی از آن شامل هدایای تبلیغاتی مفید می­شود. این هدیه تبلیغاتی می­تواند همواره نام برند و نشانی شما را در مقابل چشم افراد قرار دهد؛ لذا در ذهن مشتری خود باقی می­مانید­. شرکت صبح آگهی یکی از مراکز تولیدکننده­ی انواع هدایا تبلیغاتی می­­باشد که شما می­توانید سری به وبسایت این شرکت بزنید و از محصولات آن بهره مند شوید.

در سال 1401 چه می­گذرد؟

لحظه­ی تحویل سال 1401 هجری شمسی ساعت 19 و 3دقیقه و 26 ثانیه روز یکشنبه 29 اسفند سال 1400  مطابق 17 شعبان 1443 هجری قمری و 20 مارس 2022 میلادی اعلام شد.

تنها رویداد نجومی قابل رویت در این سال،خورشیدگرفتگی جزئی در تاریخ سوم آبان ماه است. علاوه بر رویداد نجومی قابل رویت 2 رویداد غیرقابل رویت در ایران هم در تقویم درج شده است

  1. ماه گرفتگی کلی: دوشنبه 26اردیبهشت
  2. خورشیدگرفتگی جزئی: شنبه 10 اردیبهشت

برخی رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در این سال به شرح زیر است:

  • شروع ماه مبارک رمضان بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی و روز طبیعت؛ روز یکشنبه چهاردهم فروردین
  • عید فطر روز دوشنبه 12 اردیبهشت و همزمان با روز معلم
  • قیام خونین 15 خرداد در روز یکشنبه مصادف با روز جهانی محیط زیست
  • شروع ماه محرم در تاریخ 8 مرداد روز شنبه و تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای شنبه و یکشنبه 16 و 17 مرداد و اربعین شنبه 26 شهریور
  • آغاز جنگ تحمیلی و شروع هفته دفاع مقدس در روز پنجشنبه 31 شهریورماه
  • رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در روز 28 صفر مصادف با سوم مهرماه در روز یکشنبه
  • شب یلدا در روز چهارشنبه 30 آذر
  • تعطیلات جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز شنبه 22 بهمن

احتمالا مشتری­های شما نیز خواستار فهمیدن زودتر و کامل­تر رویدادها و تعطیلات رسمی در این سال هستند به همین دلیل شرکت­های تولیدکننده­ی هدایای تبلیعاتی به سرعت مشغول طراحی و چاپ انواع تقویم 1401 در حالت­های رومیزی، دیواری، جیبی یا حتی سررسید هستند.

«تقویم سال 1401 تنظیم و استخراج شد»

چه شرکت­هایی تولیدکننده تقویم رومیزی می­باشند؟

استفاده از تقویم­های رومیزی برای ترویج نام و نشان برند شما، یک راه عالی برای یادآوری همه روزه به دیگران است. چون تعداد تقاضا در این زمینه بسیار زیاد است؛ شرکت­ها و مجموعه­های مختلفی به تهیه و تولید این نوع تقویم می­پردازند. به عنوان مثال تقویم رومیزی صبح آگهی که دارای طرح­ها و انواع گوناگون می­باشد. بعلاوه این مجموعه تقویم­های اختصاصی را به مشتریان خود با طراحی رایگان ارائه می­دهد و از تولیدکنندگان بزرگ این محصول می­باشد. از دیگر شرکت­های موفق در این زمینه می­توان به  واحد سالنامه برگ، گاموت، آوای عرشیا و ... اشاره کرد. شما می­توانید با مراجعه به سایت این شرکت­ها، انواع تقویم رومیزی را در طرح­ها و رنگ­های مختلف مشاهده کنید.

در خرید تقویم رومیزی به چه نکاتی دقت کنیم؟

شاید شما هم به دنبال تهیه­ی تقویم رومیزی 1401 برای مشتریان خود باشید. جالب است که بدانید این تقویم­ها در دو نوع اختصاصی و عمومی تولید می­گردند. هرکدام از تقویم­ها بسته به نوع کسب وکار، سلیقه سفارش­دهنده، مخاطبان هر کسب و کار و میزان بودجه ی شما می­توانند انتخاب شوند.

در نوع اختصاصی، طراحان پس از طراحی طرح اولیه آن را برای سفارش­دهندگان می­فرستند و درصورت درخواست مخاطب تغییراتی را انجام داده تا طرح نهایی برای چاپ آماده شود. تقویم رومیزی اختصاصی دارای  13 برگ می­باشد که می­توان طراحی­های متنوع و مناسب برای هر صفحه آن داشت. این تقویم به صورت شخصی­سازی شده وکیفیت فضای تبلیغاتی بالا در عین حال با قیمت مناسب برای تبلیغات استفاده می­شود و می­توان رنگ،طرح و اندازه و ابعاد دلخواه خود را انتخاب کرد.

«تقویم سال 1401 تنظیم و استخراج شد»

در تقویم رومیزی عمومی صفحات از قبل چاپ شده و آماده هستند و نمی­شود تبلیغات خاصی را بر روی صفحات آن به چاپ رساند. در صفحات این تقویم­ها علاوه بر نمایش ایام هفته و مناسبت­ها از مناظر طبیعی، دیدنی، تاریخی و ... برای زیبایی بیشتر استفاده می­شود که دارای 12 برگ پشت و رو هستند. در تقویم رومیزی عمومی تنها فضایی که در اختیار سفارش­دهنده برای تبلیغات قرار می گیرد پایه تقویم می باشد و این فضا غالبا برای درج نام و نشان، آدرس، تلفن و... سفارش­دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. به تبع قیمت تقویم رومیزی عمومی نسبت به نوع اختصاصی آن مقرون به صرفه­تر است.

برای هدیه تبلیغاتی تقویم رومیزی بهتر است یا سالنامه؟

شاید برای اغلب شما نیز سوال باشد که در تهیه هدیه تبلیغاتی تقویم رومیزی بهتر است یا سررسید که ما در ادامه برای کمک به انتخاب شما به بررسی این موضع می­پردازیم. هرکدام از این دو محصول ویژگی­های منحصر به فرد خودشان را دارند که نسبت به دیگری تمایز دارد.

تقویم های رومیزی سبک هستند اما جایگاه قرار گرفتن آن­ها روی میز است و تنها برای نشان دادن روزشمار به کار می­روند؛ در صورتی که سررسیدها با اینکه حجم بیشتری دارند و سنگین­تر هستند، قابل حمل می­باشند و فضای مناسبی برای یادداشت­های شخصی دارند.

قیمت سررسیدها در هرنوعی که باشند بالاتر از تقویم­های رومیزی است اما هردوی آنها به صورت هنرمندانه وحرفه­ای طراحی شده تا در اختیار سفارش دهندگان قرار بگیرند.

سررسیدها نیز همانند تقویم­های رومیزی در دو نوع اختصاصی و عمومی چاپ می­شود.

  1. در نوع اختصاصی آن سفارش­دهنده می­تواند به معرفی و محصولات سازمان و برند خود در صفحاتی از سالنامه بپردازدکه معمولا به عنوان نمونه­ای از کارت ویزیت محسوب می­شود. با این کار سررسیدی که به چاپ می رسد کاملا اختصاصی است و تنها مختص به سازمان سفارش­دهنده می­باشد. 
  2. سررسیدهای عمومی سالنامه­هایی هستند که به صورت فرم عمومی به چاپ رسیده و سفارش­دهندگان می­توانند فقط نام یا نشان خود را بر روی جلد آن به چاپ رسانده و یا حک نمایند. سررسیدهای عمومی از سررسیدهای اختصاصی به صرفه تر می­باشند و هزینه­ ی سفارش آن کمتر است.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز