خبرگزاری کار ایران

قیمت اینورتر یا درایو

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۲۰

موتور های الکتریکی نقش بسیار مهمی را در صنعت برق ایفا میکنند ، موتور الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی دورانی تبدیل میکند و در صنایعی همچون فولاد ، نساجی ، چاپ و بسته بندی ، غذایی ، صنایع کاشی و سرامیک ، کارخانجات لبنیات ، آب و فاضلاب ، چوب ، بالابر برقی ، آسانسور ، چاه های آب ، صنایع سنگ ، تسمه نقاله در صنایع خودروسازی ، داروسازی ، دستگاه سانتریفیوژ ، تولید فرش و موکت و … کاربرد دارد .

اینورتر یا دراویو وسیله ایست جهت کنترل دور موتور های الکتریکی به وسیله تغییر فرکانس و ولتاژ موتور، درایو ها قادر به تغییر دور از صفر تا سرعت نامی موتور میباشند .

همچنین در تابلو های برق جهت راه اندازی موتور های الکتریکی از کنتاکتور ABB استفاده میشود که جهت راه اندازی اولیه به صورت ستاره - مثلث بسته می شود .

نحوه اتصال اینورتر به موتور

اینورتر یا درایو مابین منبع تغذیه الکتریکی و موتور قرار میگیرد و پس از اعمال تغییراتی در برق منبع تغذیه ، باعث کنترل دور موتور الکتریکی می شود .

به محض ورود برق به اینورتر ولتاژ AC با استفاده از یکسو کننده ها تبدیل به ولتاژ DC می شود و سپس با استفاده از تجهیزات الکترونیک قدرت ولتاژ DC تبدیل به ولتاژ AC با فرکانس و ولتاژ قابل تنظیم میگردد .

اینورتر علاوه بر راه اندازی و تنظیم سرعت موتور باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میگردد .

یکی از پرفروش ترین اینورتر های موجود در ایران ، اینورتر یاسکاوا می باشد .

 شرکت یاسکاوا Yaskawa در سال ۱۹۱۵ در کشور ژاپن تاسیس شد و در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد . امروزه این شرکت تمرکز بسیاری در زمینه رباتیک دارد .

 اینورتر یاسکاوا Yaskawa ( درایو یاسکاوا ) یکی از محصولات پرفروش برند یاسکاوا در ایران می باشد . درایو یاسکاوا مدل V1000 در دو نوع تک فاز و سه فاز با کاربرد های بسیار فراوان در صنعت ایران باعث شده است این مدل به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات یاسکاوا yaskawa در ایران نامیده شود .

یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در تابلو های برق قدرت منبع تغذیه امرن می باشد که کاربرد فراوانی در تابلو های PLC دارد .

جهت خرید اقلام بالا با شرکت تکنیک صنعت در ارتباط باشید .

tecsanat.ir

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز