خبرگزاری کار ایران

پیشرفت خوبی از نظر فنی داشتم؛

اسماعیلی: امیدوارم قهرمانی جهان را بدست آورم

کد خبر : ۱۱۷۹۸۹

مسابقات جهانی اولین میدان با اهمیت برای من است و امیدوارم قهرمانی جهان را بدست آورم.

عضو تیم کاراته امید بانوان که به مدال طلای مسابقات جهانی می‌اندیشد، گفت: می‌خواهم با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی بخشی از زحمات مربیانم را جبران کنم.

به گزارش ایلنا، مهتاب اسماعیلی کومیته‌کای وزن منهای ۵۳ کیلوگرم تیم امید بانوان که متولد ۷ دی‌ماه ۱۳۷۳ است، کاراته را زیر نظر آمنه ذکاله در باشگاه‌های آریا و محرمی بندرانزلی آغاز کرده است.

مدال طلای مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ در رده سنی جوانان سال ۲۰۱۰، مدال طلای تورنمنت بین‌المللی یونان سال ۲۰۱۰، مدال نقره مسابقات آسیایی چین سال ۲۰۱۱ و مدال طلای کاپ جهانی یونان ۲۰۱۱ از مهمترین مدال‌های این کاراته کاست.

مهتاب اسماعیلی درخصوص روند حضورش در تیم‌های کاراته گفت: سال گذشته برای مسابقات ازبکستان هم به اردوی تیم دعوت شدم اما به توجه به اینکه ۳ روز کسری سن داشتم خط خوردم.

وی افزود: امسال سومین حضورم در اردوی تیم های ملی است که نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت خوبی از نظر فنی داشتم. البته مصدومیت جزیی از ناحیه مچ پا داشتم که برطرف شده و خدا را شکر وضعیت خوبی برای رویارویی با حریفان دارم.

اسماعیلی درخصوص اینکه آیا شناختی از حریفانش دارد یا خیر، گفت: تنها شناخت نسبی روی حریف مصری‌ام دارم که در مسابقات کامبت‌گیمز مدال نقره گرفته و حریف سرسختی است اما روی نقاط قوت و ضعف مبارزاتش کار کرده‌ام و امیدوارم در صورت رویارویی با او مبارزه خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی اولین میدان با اهمیت برای من است و امیدوارم قهرمانی جهان را بدست آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز