خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

شکست رحیمی و حسین‌خانی در دور دوم / شروع ناامید‌کننده آزادکاران‌ایرا‌ن

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۷۶

با شکست ناباورانه دو آزادکار کشورمان در روز اول مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی دو کشتی‌گیر کشورمان برای کسب مدال باید منتظر حضور کشتی‌گیران ژاپنی و کره‌ای در فینال باشند.

مصطفی حسین‌خانی و حسن رحیمی در دور دوم بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل رقبای ژاپنی و کره‌ای خود شکست خوردند تا آزادکاران کشورمان شروع ناامید کننده‌ای در بازی‌های آسیایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول مقابل صمد ندیربیک از قرقیزستان نفر سوم آسیا در سال ۲۰۱۴ میلادی با اقتدار با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل یونگ جون سیک از کره‌جنوبی با ناداوری با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در نخستین دیدار مقابل عظمت عمرژانوف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر یک به برتری دست یافت. وی در دور بعد مقابل تاکافومی کوجیما از ژاپن دارنده مدال نقره بازی های آسیایی گوانگجو در حالی که تا دقایق پایانی پیش بود با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در دیدار پایانی باشد. رقابت های ۵ وزن دیگر روزهای یکشنبه و دوشنبه در سالن دوو ون شهر اینچئون برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز