خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

نسیمی‌شاد: برای پیشرفت امکانات می‌خواهیم / در استخر غیر استاندارد تمرین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۱۷۱

تیم ملی شنا به اردوهای بیشتری هم نیاز دارد. باید اردوها ادامه پیدا کند. اگر بعد از اینچئون اردوهای ما قطع شود به عقب بر می‌گردیم و پیشرفتی نخواهیم داشت.

جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران بعد از شکستن رکورد ۲۰۰ متر قورباغه اظهار کرد: برای پیشرفت باید امکانات بیشتری به شنا اختصاص پیدا کند.

به گزارش ایلنا، آریا نسیمی‌شاد پس از موفقیت در شکستن رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر قوباغه اظهار کرد: خدا را شکر تا حالا خیلی خوب کار کردیم. به هدف اصلی خود که شکستن رکوردهای ملی بود رسیدیم. همه شناگران ایران تمام تلاش خود را به کار بستند. البته باز هم نتوانستیم آن رکوردهایی را که انتظار داشتیم در اینچئون بزنیم. من ۱۴ سال و ۱۰ ماه سن دارم و هدف اصلی ام موفقیت در بازی های آسیایی دوره بعد است.

وی افزود: بعد از سال ۲۰۱۹ به المپیک فکر می‌کنم. در حال‌حاضر باید امکانات بیشتری به پیشرفت شنا اختصاص پیدا کند. الان تنها یک سکوی استاندارد برای استارت شنا در ایران داریم. آن هم کمتر از یک‌ماه قبل از مسابقات به ایران رسید. من خودم در مشهد در استخر غیر استاندارد تمرین می‌کنم. این امکانات برای توسعه و پیشرفت در شنا خیلی کم است.

نسیمی شاد همچنین خاطرنشان کرد: تیم ملی شنا به اردوهای بیشتری هم نیاز دارد. باید اردوها ادامه پیدا کند. اگر بعد از اینچئون اردوهای ما قطع شود به عقب بر می‌گردیم و پیشرفتی نخواهیم داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز