خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خبر داد:

سرمایه گذاری شرکت شاهد در منطقه ویژه ی اقتصادی مهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۳۵

استان ایلام برای رسیدن به توسعه دارای ظزفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است که موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری افراد و شرکت‌ها دارد.

استاندار ایلام از سرمایه گذاری شرکت شاهد در منطقه ویژهٔ اقتصادی مهران و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه خبر داد.
به گزارش ایلنا محمد رضا مروارید در دیدار با نمایندگان شرکت شاهد در ایلام افزود: استان ایلام برای رسیدن به توسعه دارای ظزفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است که موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری افراد و شرکت‌ها دارد.
وی افزود: در این راستا هر کاری که از مجموعه مدیریتی استان ایلام برای رسیدن به توسعه و پیشرفت ایلام لازم باشد انجام می‌شود.
استاندار ایلام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را برای سرمایه گذاری بسیار مناسب توصیف کرد و بیان داشت: استفاده از حضور سرمایه گذاران و نیز بهره گیری از ظرفیت مرز مهران می‌تواند نقطه عطفی در تحولات اقتصادی و توسعه‌ای ایلام باشد.
وی گفت: بدون شک با توسعهٔ منطقه ویژه اقتصادی مهران در استان ایلام رونق اقتصادی نیز ایجاد می‌شود.
مروارید عنوان کرد: با ورود شرکت سرمایه گذاری شاهد در ایلام شاهد ایجاد مراکز تجاری و بازرگانی در چند نقطه استان خواهیم بود.
وی افزود: این شرکت با احداثمجتمع خدماتی رفاهی در مسیر مهران خدمات مناسبی به زوار عتبات عالیات ارائه شده و از نظر اقتصادی و اشتغال زایی نیز بسیار مفید خواهد بود.
استاندار ایلام تصریح کرد: این شرکت در مورد ایجاد فروشگاه در سالن انتظار فرودگاه ایلام، ایجاد زیرساخت در منطقه ویژهٔ اقتصادی مهران و طرح استقبال از زائران عتبات عالیات در ورودی‌های ایلام مشارکت می‌کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز