خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:

شرکت مخابرات مطالبات کارگزاران دفاتر روستایی را پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۹

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اعلام کرد: شرکت مخابرات استان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری تمام دیون و مطالبات کارگزاران دفاتر روستایی را پرداخت می کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اعلام کرد: شرکت مخابرات استان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری تمام دیون و مطالبات کارگزاران دفا‌تر روستایی را پرداخت می‌کند.
به گزارش ایلنا اسماعیل رستمی در نشست بررسی حل مشکل کارگزاران دفا‌تر مراکز مخابرات و دفا‌تر ICT روستایی استان که در محل نمازخانه استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات پیش آمده و تسهیل در روند مرتفع نمودن آن‌ها کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری، شرکت مخابرات، تامین اجتماعی و کارگزاران تشکیل می‌شود که نسبت به مراجعه حضوری به مراجع مربوطه با تشکیل جلسه لازم اقدام کنند.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان مکلف به رفع مشکل کارگزاران و ارائه نتیجه به استانداری است، تأکید کرد: باید لیست مسائل و مشکلات مرتبط با فعالیت کارگزاران روستایی احصاء و توسط نماینده کارگزاران به شرکت مخابرات استان ارائه شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به تقاضای اصلی کارگزاران دفا‌تر روستایی مخابرات مبنی بر عدم وجود قرار داد فی مابین با کارفرما، شرکت مخابرات استان مؤظف است در راستای اجرای قوانین و دستورالعمل‌های اعلام شده، از هر گونه رفتار سلیقه‌ای امتناع و نسبت به انعقاد قرارداد فعالیت با تمامی کارگزاران مطابق با شرایط قانون کار جمهوری اسلامی ایران اقدام و نتیجه را حداکثر تا تاریخ ۱۵/۱۲ / ۹۲ به استانداری اعلام کنند.
اسماعیل رستمی در پایان گفت: در راستای رفع موانع پرداخت ۷ درصد حق بیمه کارگزاران شرکت مخابرات استان باید مدارک و مستندات لازم را اعم از قرارداد، وضعیت بیمه و سایر مدارک مرتبط جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی در اختیار کارگزاران قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز