خبرگزاری کار ایران

نخستین نمایشگاه اسناد و عکس‌های تاریخی ایلام گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۲

نخستین نمایشگاه اسناد وعکس های تاریخی ایلام با عنوان " یاد ایام " با حضور جمعی از مسوولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه اسناد وعکس‌های تاریخی ایلام با عنوان «یاد ایام» با حضور جمعی از مسوولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، مسوول برگزاری نمایشگاه اسناد وعکس‌های تاریخی ایلام در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاریخچه حیات استان ایلام در این نمایشگاه از طریق نمایش آثار، اسناد و مدارک دوران مشروطه تاکنون در معرض دید قرار گرفته است.

یونس قیطانی افزود: این نمایشگاه با همکاری مرکز اسناد ملی، کتابخانه منطقه غرب کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برپا شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه مذکور به مدت ۵ روز در نگارخانه مجتمع ارشاد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

قیطانی، با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه تاثیر به سزایی در آشنایی اقشار مختلف مردم در سیر تاریخ تحولات استان ایلام، دارد، افزود: این نمایشگاه می‌تواند مورد استفاده علاقه مندان به تاریخ روزگار پیشین، محققان و به ویژه دانشجویان قرار گیرد.

وی افزود: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر به نگارخانه مجتمع ارشاد مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز