خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در گفت وگو با ایلنا:

برای توسعه میادین مشترک منتظر قراردادهای جدید نفتی نیستیم / امسال مشکل تامین گاز نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۲۳

توسعه میادین مشترک کار خودش را به صورت رو تین دنبال می کند و پروژه های اولویت دار در حال اجراست که تا پایان سال نیز پنج پروژه اولویت دار را به بهره برداری می رسانیم.

معاون وزیر نفت گفت: پنج پروژه اولویت دار وزارت نفت تا پایان سال به بهره برداری می رسد و منتظر رونمایی از قراردادهای جدید نفتی نیستیم.

سید عماد حسینی، معاون مهندسی وزیر نفت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به اینکه آیا برای توسعه میادین مشترک منتظر قراردادهای جدید نفتی هستید گفت: توسعه میادین مشترک کار خودش را به صورت رو تین دنبال می کند و پروژه های اولویت دار در حال اجراست که تا پایان سال نیز پنج پروژه اولویت دار را به بهره برداری می رسانیم.

وی تصریح کرد: برای سال آینده نیز اولویت های دیگری را که در حال حاضر در مرحله ارزیابی فیزیکی قرار دارند، تعریف خواهیم کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: تا پایان سال ۹۴ دویست میلیون متر مکعب به ظرفیت گاز کشور افزوده می شود و این تعهدی است که وزارت نفت داده و ما با جدیت آن را دنبال کرده تا عملیاتی شود.

وی در خصوص اظهاراتی مبنی بر اینکه در سال جاری تامین صد میلیون متر مکعب گاز محقق نشده و با کمبود گاز در زمستان مواجه می شویم توضیح داد: اصلا این طور نیست و شاید زودتر از موعد هم این میزان گاز وارد مدار شود.

معاون وزیر نفت یادآور شد: تمام تلاش مجموعه وزارت نفت این است که تعهدات خود را تا پایان سال عملیاتی کند و لذا مشکل تامین گاز نخواهیم داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز