خبرگزاری کار ایران

۷ مصدوم و ۲ جان باخته در حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در ملارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۳۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان ملارد در عملیات جستجو و نجات در حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد خبر داد و گفت: این حادثه ۷ مصدوم و متاسفانه ۲ جان باخته داشته است. 

به گزارش ایلنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۵۲ دقیقه امروز گزارش انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده‌یاب این جمعیت از شهرستان ملارد و شهریار، جهت عملیات جستجو و همچنین پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عوامل پس از ارزیابی‌های اولیه فوراً در کنار عوامل سایر دستگاه‌های عملیاتی وارد عمل شدند و توانستند ۷ مصدوم و دو جان باخته را از آوار خارج کنند. 

فتحی بیان کرد: قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی، یک پسر ۱۴ساله جان خود را از دست داد و یک خانم ۳۰ساله نیز پس از خروج از آوار و اعزام به مرکز درمانی، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و ۷ مصدوم نیز با همکاری عوامل عملیاتی هلال احمر و اورژانس به بیمارستان شهدای سلامت ملارد منتقل شدند. 

بنا بر این گزارش، این عملیات در ساعت ۲۲ شب گذشته پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز