خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۰۷

ثبت‌نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز شد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی علوی فاضل ماز آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال خبر داد و گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام خود می‌توانند بصورت آنلاین بر روی وب سایت ielts. iauset. com اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۹۴ در شهرهای رشت، شیراز و کرمانشاه برگزار می‌شود و نتایج این آزمون در روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از طریق results. ielts. org اعلام می‌شود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بیان کرد: در زمینه انصراف و انتقال زمان آزمون‌ها و تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و برعکس پس از ثبت‌نام قطعی تنها پیش از بازه زمانی ۳۵ روز مانده به تاریخ کتبی امکان پذیر است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای هرگونه سوال یا ابهامی با شماره تماس‌های ۶۶۳۴۸۸۶۲-۶۶۳۴۸۸۵۶ دفتر مرکزی آیلتس تماس بگیرند.

همچنین این آزمون روز شنبه ۲۹ فروردین ماه سال ۹۴ در شهرهای همدان و اصفهان برگزار و نتایج این آزمون در روز شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق results. ielts. org اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز