خبرگزاری کار ایران

آغاز اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی از ۴ فرودین سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۱۹

اعزام اساتید به عمره نیز از چهارم فروردین ماه سال آینده آغاز و تا دهم‌‌ همان ماه ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه زمان اعزام دانشگاهیان متاهل از ۱۰ تا ۲۹ فروردین ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی از چهارم فروردین ماه سال آینده آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «محمد زارع» اظهارداشت: اعزام اساتید به عمره نیز از چهارم فروردین ماه سال آینده آغاز و تا دهم‌‌ همان ماه ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه زمان اعزام دانشگاهیان متاهل از ۱۰ تا ۲۹ فروردین ماه ۹۴ در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اعزام مردان مجرد گفت: این افراد از ۳۰ فروردین تا ۲۳ اردیبشهت ماه سال ۹۴ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

زارع گفت: تاریخ دقیق اعزام و کاروان بندی، در استان‌ها تا نیمه بهمن و در تهران تا اواخر بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد. همچنین زمان اعزام و ایستگاه پروازی به هیچ وجه قابل تغییر نخواهد بود.

وی افزود: قیمت نهایی اعزام به عمره هنوز از سازمان حج و زیارت اعلام نشده است، اما براساس طول مدت زمان پرواز به عربستان از ایستگاه‌های پروازی قابل افزایش یا کاهش خواهد بود.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهارداشت: دانشجویان تا اول بهمن ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند و بعد از تکمیل موجودی، به ثبت شماره جدید در سایت یا مسدود کردن موجودی نیازی نیست.

زارع در خصوص اعطای وام به عمره گزاران گفت: زائران براساس بخشنامه ستاد با بانک تجارت، تا اول تیرماه سال ۹۴ می‌توانند درخواست وام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز