خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

فاز اول اطلس فرهنگی استان البرز رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۵۱

مکاتبات لازم با همه دستگاه‌ها و نهادهای استان صورت گرفته و اطلاعات اولیه برخی از ادارات استان نیز دریافت شده است / در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، مدت زمانی مشخص جهت رصد اخبار فرهنگی استان لحاظ شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: اخبار فرهنگی استان، در شورای فرهنگ عمومی رصد می شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با بیان این مطلب افزود: اگر دستگاه ها و ادارات مختلف استان با مجموعه ارشاد همکاری مناسبی داشته باشند پیش بینی می شود فاز اول اطلس فرهنگی استان تا شش ماه آینده رونمایی شود.

وی خاطر نشان کرد: مکاتبات لازم با همه دستگاه ها و نهاد های استان صورت گرفته و اطلاعات اولیه برخی از ادارات استان نیز دریافت شده است.

وی افزود: تا کنون نهاد کتابخانه های عمومی استان، دانشگاه محیط زیست، دانشگاه هنر و دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اطلاعات اولیه مورد نیاز برای تدوین فاز اول اطلس فرهنگی استان را ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: فرم هایی برای تکمیل اطلاعات فاز اول اطلس فرهنگی البرز، طراحی و در اختیار نهادها قرارگرفته شده است و هر یک از دستگاه های استان پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز فرم ها را به این مجموعه ارسال می کنند.

حسینی کاشانی اضافه کرد: امیدواریم دستگاه های استان همکاری لازم را با مجموعه ارشاد داشته باشند و با تکمیل به موقع فرم ها زمینه رونمایی اطلس فرهنگی استان را در موعد پیش بینی شده فراهم کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود پیشنهاد اختصاص مدت زمانی مشخص، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، جهت رصد اخبار فرهنگی استان را مطرح کرد و گفت: با این اقدام مسئولان دستگاه های مختلف به صورت ملموس با مشکلات فرهنگی استان آشنا شده و با همفکری یکدیگر راه کارهایی برای تقویت حوزه فرهنگ و هنر استان ارائه می دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، همچنین از برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه ساز با همکاری نهادکتابخانه های عمومی و اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و گفت: بدون شک مشارکت خیرین در احداثکتابخانه منجربه گسترش فضای مطالعه در استان شده و در نهایت بالارفتن سرانه مطالعه به عنوان یکی از شاخصه های توسعه فرهنگی را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز