خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

«سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۶۵

با عنایت به تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات این اداره کل منصوب می‌شوید.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز طی حکمی سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات این اداره را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی در حکمی حسین جعفری قهدریجانی را به عنوان سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم انتصابی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی البرز آمده است:

جناب آقای حسین جعفری قهدریجانی

عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف، مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد و خوشا آن نفسی که وجودش را در راه پیشبرد آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر این مرزو بوم مصروف داشته باشد.

با عنایت به تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره مطبوعات وتبلیغات این اداره کل منصوب می‌شوید.

مغتنم دانستن فرصت‌ها، اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، مطالعه و بررسی آیین نامه‌ها و مقررات مطبوعاتی به منظور اجرای قانون مطبوعات و نظارت بر کار مطبوعات، نظارت بر فعالیتهای مطبوعاتی در حوزه استان،، شرکت در جلسات و سمینار‌ها در رابطه با موضوعات مطبوعات، نظارت بر اجرای مقررات و ضوابط مربوط به خبرنگاران، نظارت بر اجرای مقررات و فعایتهای کانون‌های تبلیغاتی، تهیه و پیشنهاد طرحهای لازم به منظور تقویت و بالا بردن سطح جراید استان و… وظایف و ماموریت‌های محوله از اولویت‌های مورد انتظار در این دوره از مسئولیت شماست.

امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و موید باشید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز