خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر اردبیل:

در صورت تحقق وعده رئیس جمهور ۸۰ درصد از بیکاران اردبیل شاغل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۷۹

«اگر اعتبارات عمرانی که رئیس جمهور برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان وعده کرده اجرایی شود، ۸۰ درصد از جامعه بیکار اردبیل شاغل می‌شوند.»

دبیر خانه کارگر اردبیل از ادامه رکود بازار کار واحدهای مستقر در این استان خبر داد گفت: استان اردبیل با داشتن ۵۰ هزار بیکار تحصیل کرده یکی از استان‌های محروم کشور است که نیازمند توجه جدی است.

«مرتضی مقدم» با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به اردبیل، به ایلنا گفت: امیدواریم تخصیص صد در صدی اعتبارات استانی با این سفر محقق شود تا شاهد تحولی در اوضاع کسب و کار و اشتغال استان محروم اردبیل باشیم.

او با بیان اینکهتا به امروز تغییری در روند رکودی بازار کار واحد‌های صنعتی استان اردبیل مشاهده نشده استافزود: اگر اعتبارات عمرانی که رئیس جمهور برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان وعده کرده اجرایی شود، ۸۰ درصد از جامعه بیکار اردبیل شاغل می‌شوند.

به گفته وی،بیش از نیمی از واحدهای تولیدی استان اردبیل در حالت رکود و تعطیلی به سر می‌برند، بطوری که به عقیده کار‌شناسان یکی از دلایل عمده این رکود بی‌توجهی به بازار فروش و عدم مطالعه بازار هدف قبل از آغاز به کار واحد تولیدی بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری‌های اشتغال زایی در اردبیل در بخش کشاورزی و دامداری انجام شده است در خصوص مشکلات کارگران واحدهای صنعتی گفت:مشکلات کارگران واحدهای صنعتی همانند ذوب آهن اردبیل همچنان پابرجاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز