خبرگزاری کار ایران

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور در گفتگو با ایلنا:

انتظار چنین ادبیاتی را از آخوندی نداشتیم/ در شب شهادت امام رضا مردم را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی کردند

در شب شهادت امام رضا مردم مجبور شدند برای رفتن به مشهد، هزینه اضافه پرداخت کنند.

محسن بهرامی ارض اقدس در گفتگو با ایلنا در خصوص سخنان اخیر وزیر راه و شهر سازی گفت: من به آقای آخوندی حق می دهم که مدافع سازمان‌ها ونهادهای تحت پوشش خودشان باشند. اما من به مردم هم این حق را می دهم که در دولت تدبیر و امید یک سازمان کوچک و ناتوان به نام حمایت از مصرف کنندگان، داشته باشند.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی افزود: من از آقای آخوندی این انتظار را نداشتم که همکاران خودشان در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کسانی که با ایشان در جاهای دیگر در زمان‌های قدیم همکاری داشته اند با این تعابیر مورد لطف و عنایت قرار بدهند.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور ، تصریح کرد: ما نباید اجازه بدهیم در دوره انتقال، بنگاه‌ها بدون هیچ گونه افزایش کیفیت در ارائه خدمات و صرفا با یک فرصت‌طلبی، قیمت خدمات‌شان را افزایش بدهند. این منصفانه نیست. این حرکت نه حمایت از تولید است و نه حمایت از تولید کننده.

بهرامی ارض اقدس افزود: ما باید قبل از اعمال افزایش بی‌رویه و غیر منطقی قیمت خدمات شبه انحصاری، شرایط را برای رقابتی کردن این خدمات مهیا کنیم و کیفیت را بالا ببریم. آن وقت در شرایط کیفی متفاوت، تنوع قیمت داشته باشیم. مشروط به آنکه مصرف کننده حق انتخاب داشته باشد.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: این درست نیست که در شب شهادت امام رضا مردم را مجبور کنیم که برای سفر به مشهد یک میلیون تومان پول بلیط هواپیما و یا 200هزار تومان پول قطار بدهند.

 

کد خبر : ۳۳۱۵۴۱