خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

توقف تردد‌های دریایی هرمزگان از ششم تا دهم فروردین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۱۰

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه از ششم تا دهم فروردین ماه سال جاری در استان هرمزگان شرایط جوی نامساعد حاکم می‌شود، گفت: امکان انجام سفرهای دریایی و گردشگری دریایی طی روزهای اشاره شده، وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اله‌مراد عفیفی‌پور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از سازمان هواشناسی کشور، اظهار داشت: از روز دوشنبه، ششم فروردین ماه سال جاری تا روز جمعه، دهم فروردین ماه، شرایط نامساعد جوی به ویژه در استان هرمزگان حاکم خواهد بود و به همین دلیل امکان تردد دریایی در مبادی و مقاصد سفرهای دریایی و در نقاط گردشگری دریایی، امکان‌پذیر نیست. 

وی تاکید کرد: از مسافران عزیز خواهشمندیم سفرهای دریایی و گردشگری دریایی خود را به روزهای بعد از شرایط نامساعد جوی موکول کنند و در این روزها حتما به توصیه‌های همکاران سازمان بنادر و دریانوردی که در بنادر کشور مستقر هستند، توجه ویژه کنند. 

سخنگوی سازمان بنادر و دریانوردی در طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه هشدارهای هواشناسی اعلام شده جدی است،‌ اظهار داشت: شرایط نامساعد جوی امکان تردد شناورهای مسافری دریایی و گردشگری دریایی از هر نوع را نمی‌دهد.

عفیفی‌پور افزود: به طور حتم پس از بهبود شرایط جوی و مساعد شدن آب‌وهوا، اطلاع‌رسانی لازم به منظور انجام سفرهای دریایی و گردشگری دریایی صورت خواهد گرفت و مسافران می‌توانند به بهترین شکل از خدمات ارائه شده، استفاده کنند.

وی در پایان اعلام کرد: مسافران دریایی می‌توانند از هر کجای استان‌های ساحلی در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی با شماره چهار رقمی ۱۵۵۰ جهت اعلام اضطرار دریایی و بدون نیاز به گرفتن کد پیش شماره به راحتی و به طور مستقیم با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی جهت ارائه گزارش حادثه و درخواست کمک تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز