خبرگزاری کار ایران

تسریع فرایند ژئوکدسازی در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۹۴

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش مدیران شرکت ملی پست خواستار تسریع در تکمیل پروژه «ژئوکدسازی» در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور شد.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی پست، محمود لیایی با اشاره بر ضرورت بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی با استفاده از تمامی روش‌های ممکن بر تکمیل فرآیند ژئوکدسازی (کدکردن جغرافیایی) تمامی نقاط شهری تا پایان سال جاری و نقاط روستایی تا پایان سال آتی تاکید کرد.

وی با تاکید بر پیگیری امور مرتبط با نام‌گذاری و تخصیص پلاک اماکن از شهرداری ها و دهیاری ها خواستار پیگیری تامین نقشه‌های به روز شده نقاط شهری پیش از آغاز عملیات بهنگام‌سازی و همچنین تسریع در اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی از سوی اداره کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شد.

سرپرست حوزه معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی با اشاره به تجهیز ۶ هزار موزع به دستگاه‌های اندروید پوز به ‌پرداخت ملت، برای پرداخت هزینه پستی مرسولات کرایه در مقصد و کارت‌های سوخت، بر ترغیب استفاده حداکثری موزعین از این امکان تاکید کرد.

لیایی ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان را حائز اهمیت دانست و گفت: «نظارت و کنترل بر عملکرد متصدیان و کارشناسان از عوامل مهم در کاهش بی ترتیبی‌ها است.

سرپرست حوزه معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی در ادامه با بیان این مطلب که لازمه هوشمندسازی بررسی دقیق مشکلات فناوری موجود در استان ها و انعکاس آنها به اداره کل فناوری اطلاعات است، بر تخصیص ردیف‌های سازمانی فناوری اطلاعات به افراد مرتبط تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت مدیریت بهینه استفاده از تجهیزات، عنوان داشت: با توجه به هزینه بالای تجهیزات، مدیران موظف به استفاده بهینه و با دقت از تجهیزات در اختیار هستند و جهت بهره برداری از این اموال، باید در اسرع وقت ضمن پایش کامل اموال موجود در انبارها، نسبت به ارسال لیست اموال بدون استفاده به این حوزه اقدام کنند.

لیایی در بخشی دیگری از سخنان خودبر اهمیت توجه به موضوع امنیت شبکه و دقت کافی مدیران به بخشنامه‌های ارسالی، اصلاح و ارتقای خطوط مخابراتی، به روزرسانی و ارسال جداول دفاتر و نقاط برخط استان جهت انتقال تمامی خطوط مرتبط با نقاط برخط برروی فیبرنوری تاکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی شرکت ملی پست با بیان اینکه این شرکت با شتاب به سمت هوشمند سازی در حرکت است از مواردی چون حذف مخزن تمبر در نرم افزار جامع قبول، راه اندازی پنجره هوشمند خدمات شرکت ملی پست در پنجره هوشمند خدمات الکترونیکی دولت، اتصال تمامی خدمات شناسه دار شرکت ملی پست در پنجره خدمات دولت هوشمند به عنوان دستاوردهای مهم این حوزه اشاره کرد.

پیاده‌سازی و نهایی سازی طرح تأیید تحویل مرسوله به گیرنده در نرم افزار همراه نامه رسان و پیاده سازی طرح TDS (اطلاع رسانی پیامکی ساعت تحویل به گیرنده) در نرم افزار جامع قبول و مبادله یکپارچه پستی، نیز از دیگر مواردی بود که وی به عنوان سایر دستاوردها از آن نام برد.

همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور با هدف بررسی گزارش عملکرد هشت ماهه و تبیین اهداف نوین شبکه پستی کشور صبح امروز در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت آغاز به کار کرد و تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز