خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر رهبری در گفت‌وگو با ایلنا:

نیازمندان در کشور زیاد هستند/ توصیه‌ حضرت آقا به مسئولان، رفع مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۹۰

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی گفت: از مهم ترین موضوعات اقتصادی برای حضرت آقا، مسائل معیشت مردم است. در حال حاضر در کشور افرادی داریم که واقعا نیازمند هستند و این افراد کم نیستند و زیادند.

آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه  مسائل معیشتی مانند غبار مانع از دیده شدن اقدامات دولت شده و اینکه ایشان چه توصیه‌هایی به مسئولان درباره رفع مشکلات معیشتی مردم داشته و دارند، اظهار داشت: همواره یکی از سفارشات ایشان در دیدار با مسئولان عالی رتبه کشور، سفارش نسبت به رفع مشکلات مرتبط با معیشت و گرفتاری‌های مردم است.

رییس دفتر رهبر انقلاب ادامه داد: از مهم ترین موضوعات اقتصادی برای ایشان، مسائل معیشت مردم است. در حال حاضر در کشور افرادی داریم که واقعا نیازمند هستند و این افراد کم نیستند و زیادند.

وی گفت: همین افراد نیازمند دست از یاری و فداکاری برنمی‌دارند و این فداکاری‌ها را ما می‌بینیم و همیشه یکی از توصیه‌های حضرت آقا در دیدار با مسئولان درجه یک کشور، توجه به معیشت این مردم و رفع مشکلات معیشتی آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز