خبرگزاری کار ایران

تاکید بر افزایش ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۲۵۹

وزیر راه و شهرسازی ‌در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین بر ضرورت افزایش تعداد قطارها، پروازها و اتوبوس با هدف افزایش ظرفیت جابجایی زائران اربعین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال گذشته سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای سال جاری، بر رفع موانع و مشکلات سال‌های گذشته و بهبود خدمات برای ایام اربعین سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این جلسه، بهسازی مسیرها و پایانه‌های مرزی و ارتقا کیفیت سطح خدمات دهی به زائران در پایانه‌ها را از جمله اقداماتی برشمرد که لازم است در اربعین ۱۴۰۲ با دقت نظر بیشتری اجرایی شود.

بذرپاش خاطرنشان کرد: در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای، انجام اقدامات موثر با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و با کمک سایر دستگاه‌ها، به منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری است.

وی افزود: همچنین باید نسبت به افزایش ایمنی جاده‌ها و مسیرهای سفرهای اربعین اقدامات مورد نیاز انجام شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل هوایی ضمن افزایش تعداد پروازهای اربعین حسینی، تجهیز و بهسازی ترمینال‌ها به صورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

بذرپاش در خصوص حمل‌ونقل ریلی نیز بر افزایش تعداد قطارها و بالا بردن ظرفیت جابه‌جایی زائران ضمن رعایت ایمنی و کیفیت سفر تاکید کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و مدیریت یکپارچه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در حوزه سفرهای اربعین، سفری ایمن و آسوده را برای زائران فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز