خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شایان دیزل مطرح کرد؛

کلنگ زنی در جهت تحقق شعار سال/ با همت مسئولان خط تولید را گسترش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۰۸

مدیرعامل شایان دیزل گفت: ما در جهت تمکین از شعار سال مقام معظم رهبری، آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم و با تمام توان در خدمت تولید ملی، گام برداشته ایم.

به گزارش ایلنا، با حضور سعید محمد، مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بیستم اردیبهشت ماه مرحله توسعه کارخانه کشنده دیزلی با ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه در شیراز آغاز شد که توان تولید ۵ هزار دستگاه کامیونت را در سال دارد و با افتتاح آن برای بیش از هشتصد نفر اشتغال‌زایی مستقیم خواهد شد. این کارخانه هم اکنون سالانه ۳ هزار دستگاه کشنده دیزلی تولید می‌کند.

محمد مرتضایی (مدیرعامل شایان دیزل) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: شرکت شایان دیزل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جنوب کشور است و درحال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات بازار کشور را با استانداردهای ۸۵گانه تولید می‌کند.

وی با اشاره به بازدید سعید محمد از خط تولید شرکت شایان دیزل، ادامه داد: به منظور توسعه خطوط تولید خود در حوزه کامیونت و انواع خودروهای تجاری، امروز مراسم کلنگ زنی این خط تولید با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور انجام شد و طرح توسعه شرکت شایان دیزل تحت عنوان جهش دوم این خط در مساحتی به اندازه ۵۰ هزار متر مربع و با سرمایه ۸ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شایان دیزل افزود: با توجه به شعار سال جاری، «سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی» امیدواریم بتوانیم به تاکیدات رهبر معظم انقلاب عمل نماییم و در توسعه خودروهای تجاری در ایران موفق باشیم. مفتخریم که در دومین ماه سال، توانستیم در جهت تحقق شعار سال گام برداریم و با حضور جناب سعید محمد مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کلنگ زنی کارخانه کشنده دیزلی صورت گرفت. ما در این مرحله به کمک همه مسئولان استانی، استاندار محترم، نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت صمت نیاز داریم تا بتوانیم خودروی کشنده با استاندارد بین المللی در اختیار مردم قرار دهیم.

او تاکید کرد: ما در جهت تمکین از شعار سال مقام معظم رهبری، آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم و با تمام توان در خدمت تولید ملی، گام برداشته ایم. خوشبختانه ما در شایان دیزل با استفاده از نیروهای متخصص بومی کار را پیش می‌بریم و امیدواریم با رفع موانع تولید و حمایت مسئولان امر، نرخ تولید خود را بالا ببریم. هدف ما تولید خودروهای سنگین با کیفیت بالا و استاندارد است و اطمینان داریم که با همت عالی و حمایت کافی، این هدف به خوبی محقق می‌شود.

مرتضایی ضمن اشاره به بازدید سعید محمد از خط تولید شرکت شایان دیزل، گفت: در حین این بازدید نیازمندی‌های شرکت شایان دیزل در توسعه خطوط به ایشان انتقال داده شد. ایشان همراهی بسیار خوبی با ما داشت و با دقت به دغدغه‌ها و مطالبات ما توجه نشان داد. اطمینان داریم با وجود این مدیر انقلابی و مصمم، شاهد تحولات مثبت بسیار در مناطق آزاد خواهیم بود؛ ایشان در بازدید امروز به ما بسیار انگیزه دادند و امیدواریم باقی مسئولان نیز حمایت کنند تا خط تولید را افزایش دهیم و به ظرفیت کامل تولید برسیم.

وی در پایان گفت: درحال حاضر حدود ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و درصورت افتتاح خط جدید حدود ۸۰۰ نفر به این میزان اضافه شده و ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد و ظرفیت تولید به بیش از ۸ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

کلنگ زنی در جهت تحقق شعار سال/ با همت مسئولان خط تولید را گسترش می‌دهیم

 

کلنگ زنی در جهت تحقق شعار سال/ با همت مسئولان خط تولید را گسترش می‌دهیم

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز